T-rex 600

ik heb hem uit china.. voor 580 dollar inclusief verzenden! ;) mar net wat Richard zegt als je echt alles bij mekaar optelt zit je alsnog snel aan de 2000 euro (dollar in mijn geval..)

oh en en Aiki doe jezelf een GROOT plezier en koop de align (of andere goeie) inbus schroevendraaiers! veel makkelijker dan die inbus tool die je nu hebt!
hz040_1y.jpg

oh en en Aiki doe jezelf een GROOT plezier en koop de align (of andere goeie) inbus schroevendraaiers! veel makkelijker dan die inbus tool die je nu hebt!

Mee eens, ik gebruik en beveel deze altijd aan vanwege de lage prijs en hoge kwaliteit.

Cheers,

Richard

Idd Richard...top setje voor een toffe prijs !
(geen moment spijt van gehad...heerlijk "werken")

Aiki.... suc6 met de bouw ! (nice gear)

mvg, Z

Afgelopen Zaterdag stond TNT met mijn T-rex 600 aan de deur...eindelijk :lol:

Zal de komende tijd af en toe een fotootje uploaden van het bouwproces als jullie dat willen.

Begin in ieder geval eerst met het frame ipv de rotorkop.

Mooi man.

Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen,.....

kraaijer zei:
Mooi man.

Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen,.....

Ik zou het knap vinden Ron als jij de verleiding kunt weerstaan :wink:

mapel zei:
kraaijer zei:
Mooi man.

Ik zou het knap vinden Ron als jij de verleiding kunt weerstaan :wink:
Hij heeft er een letter te veel geschreven in elke zin. :lol:
Het moet zijn Ik wil er een, ik wil er een , ik wil er een .... :lol: :lol: :lol:

Ik ben helemaal in de war met mijn spelling....

Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, :roll:

ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, :)

Tadango zei:
ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, :)

Ik ook, ik ook, ik ook...

pfff..

Dat gaat helemaal goedkomen, mapel ! 8)

altijd weer leuk om te zien... komt de standaard er niet aan te pas ?

mvg, Z

Het standaardje kan volgens de specs maar 1,2 kg hebben dus het zou nog net kunnen, maar na vanavond waarschijnlijk echt niet meer... :(

Overigens wordt door de fabrikant wel hard gewerkt aan een versie die dat wel kan :) .

Back