Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oh en en Aiki doe jezelf een GROOT plezier en koop de align (of andere goeie) inbus schroevendraaiers! veel makkelijker dan die inbus tool die je nu hebt!
kraaijer zei:Mooi man.
Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen,.....
Hij heeft er een letter te veel geschreven in elke zin. :lol:mapel zei:kraaijer zei:Mooi man.
Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen, Ik wil er geen,.....
Ik zou het knap vinden Ron als jij de verleiding kunt weerstaan :wink:
Aiki zei:Het moet zijn Ik wil er een, ik wil er een , ik wil er een .... :lol: :lol: :lol:
Tadango zei:ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d, ik wil hem zien naast een logo 600 3d,![]()
kraaijer zei:Ik ben helemaal in de war met mijn spelling....
Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, Ik wil er een, :roll: