T-rex 600

Taiwan, aha......mijn 450S komt uit HK... .zou ik niet gauw weer doen.....
Jij wel goede ervaring?
Welke inet-shop ?

mvg, Z

Z900 zei:
Jij wel goede ervaring?
Welke inet-shop ?

mvg, Z

Jawel, heel goede ervaring(en) mee.
Aangezien er geen Align-dealer is in Limburg ben ik aangewezen op deze methode.Overigens haal ik normaliter alleen de bare-bone uit het verre buitenland, alle overige spullen koop ik rechtstreeks bij de importeur in Duitsland(slechts 40 min. bij mij vandaan) die heeft alles maar dan ook alles liggen(Align).Alle RC-componenten koop ik ook in Duitsland in een mega-modelbouw-zaak zo'n 25 min. bij mij vandaan(hier spot ik af en toe NL-auto's uit Rotterdam-Amsterdam).

Oef oef, een 600 bouwen en tegelijkertijd het forum bijhouden... :wink:

Staartje klaar.
In het algemeen laat ie zich lekker bouwen, eigenlijk makkelijker dan de 450SE.
Alleen toen ik de tailrotor ging monteren dacht ik dat ik met een Walkera te doen had(zelf gehad n.l.) vanwege de plastieke vorm...maar volgens mij blinkt die tailrotor vanwege zijn eenvoudigheid uit.

Z900 schreef:
Jij wel goede ervaring?
Welke inet-shop ?

mvg, Z

dit heb ik gedaan...

Trex600 zelf uit China voor 580 dollar INCLUSIEF verzenden! (is 446 euro ongeveer) :maxpro
Gyro (Fut 611) en wat metal upgrades en spare parts uit taiwan: Infinity
Batt, 4900 6S Flight power (2X) en ontvanger (149DP futaba en wat ander spul hier: Helikraft
Lader (TP1010c + 210 balancer) en 3 keer 9252 servo's hier: DeeTee
nog wat lijm, smeer en tools hier: RChover

Alleen het pakket met de batterijen enzo werden vast gehouden in de douane, en moest 40 euro invoer betalen..

Alle zaken versturen met tracking nummer, dezelfde dag en alles binnen een week na bestelling in huis. Nu met de dollar die zo laag staat is het echt de moeite om in het buitenland te bestellen, zelfs al komen overal de volle invoerkosten bovenop. deze zaken bestel ik vaker iets en kan alleen maar goeie dingen over zeggen.

maar goed: :ontopic:

Ziet er goed uit Mapel! en waar heb je die standaard voor je 450 nou vandaan??

mapel zei:
...maar volgens mij blinkt die tailrotor vanwege zijn eenvoudigheid uit.

Dat vind ik het mooie van Align: Simpel en toch goed. Ik heb nu al zo'n 50 vluchten met de 600 gedaan en de staart werkt nog perfect. Ik gebruik wel de nieuwe met de thrustbearings maar ik zie voorlopig geen reden om de Torque Tube te nemen.
Als ik jouw verslag zie krijg ik de kriebels om er weer een te gaan bouwen....... :D

Barnowl heb jij last van "tailwag" met die nieuwe Thrust bearings staart?? en zo niet wat heb je gedan en welke staart bladen gebruik je?

Geen tailwag, mijn thrustbearings zaten helemaal niet strak, dit is meestal de oorzaak. Thrust bearings een beetje uithonen (De kleine ringen)zodat alles soepel loopt. Misschien heeft het feit dat ik mijn tail en belt ruimschoots met siliconen bespuit er wat mee te maken...
Ik gebruik nu Funkey 92mm CF tailblades maar ik heb ook geen problemen met de originele Align 95mm CF blades.

mapel zei:
Z900 zei:
Jij wel goede ervaring?
Welke inet-shop ?

mvg, Z

Aangezien er geen Align-dealer is in Limburg ben ik aangewezen op deze methode.

zie http://www.home-flyer.com/ :wink:
Super vriendelijk en goede Service. (dit kom je tegenwoordig ook niet veel meer tegen "Goede Service")

Aiki zei:
mapel zei:
Z900 zei:
Jij wel goede ervaring?
Welke inet-shop ?

mvg, Z

Aangezien er geen Align-dealer is in Limburg ben ik aangewezen op deze methode.

zie http://www.home-flyer.com/ :wink:
Super vriendelijk en goede Service. (dit kom je tegenwoordig ook niet veel meer tegen "Goede Service")

true. ik heb er ook al gekocht.
mijn separates setup voor mijn df04.
goede uitleg.

Mapel kan het niet hebben dat je bijna voorstaat dus hier enkele foto's :lol: :lol: :lol: :lol:
Euh ik ben wel een weekje ziek geweest dus niet kunnen knutselen....

trex60005nf1.jpg

trex60007wh1.jpg

trex60008bn0.jpg

trex60009su5.jpg

Aiki, mapel.... blijft een gaaf apparaat om te zien...op naar de volgende stappen :P

Daantjo... Merci voor je uitleg !

mvg, Z

Ik ben ECHT niet jaloers hoor...

Maaruh, ziet er wel mooi uit allemaal. Laat maar weten als je een test piloot nodig hebt voor die eerste vlucht. :wink:

Ron

kraaijer zei:
Ik ben ECHT niet jaloers hoor...

Maaruh, ziet er wel mooi uit allemaal. Laat maar weten als je een test piloot nodig hebt voor die eerste vlucht. :wink:

Ron
Had ik al gedacht :wink: , maar dan zal je toch nog een tijd moeten wachten want moet het budget iets spreiden nu over meerdere maanden voor de rest van deze heli. :lol:
De postbode is weer erg vrijgevig met rekeningen :cry: :evil:

haha, ik ken dat probleem.

Maar ik heb toch maar besloten dat ik ook maar een trex 600 ga ophalen dit weekend of zo. Ik ga alles maar in 1 keer bestellen, dan doet het maar 1 keer pijn ;-) nou ja, tot de volgende crash of upgrade denk ik.

Nou ik ben vandaag gezwicht voor de eerste Upgrade.........n.l. de Metal Head Stopper!Blijkt dat die standaard niet in de doos zit en rotorkop zonder hoedje vindt ik toch niet uit zien, hoewel vliegtechnisch ik hem niet nodig heb :wink: maar het oog wil ook wat dus nog maareens 5 euro ertegenaan gegooid... :lol:

Back