T-rex 700 E video

Ik snap het ook niet helemaal dat align niet met een 700E uit is gekomen tot nu toe, maar het kan nog altijd gebeuren!

Er zijn inmiddels al 3 conversies op de markt voor de t-rex 700 waaronder de bovenstaande.
deze: T-rex 700 E with new cnc main gear - HeliFreak
en deze: RunRyder - T-REX 700N Mother of all T-Rex 700 Electric - Page 7

persoonlijk vindt ik de 2e de mooiste oplossing, deze is tevens ook de duurste, maar daar gaan ze wat aan doen (andere carbon leverancier).
het is alleen jammer dat deze geen top mounted motor heeft voor een beter zwaartepunt.

groete remie

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik had enige tijd al een paar foto's gepost in een ander draadje van mijn conversie .
(t-rex-700e)
Eindelijk weer eens even tijd gehad om verder te bouwen , en de nieuwe Quick Uk links waren binnengekomen :

Update :

2 extra carbon plaatjes in het frame gemaakt tbv montage van de lipo's
rest afgebouwd , zaterdag bij goed weer de maiden ...

Persoonlijk vindt ik de kit van helichris.de de mooiste oplossing , deze kit wordt nu pas aan enkele klanten uitgeleverd .
Als mijn E-700 goed bevalt , wordt het uiteindelijk de kit van Chris met het tandwiel van die Italiaan ( M 1 ipv M0,7 )

Henk

Laatst bewerkt door een moderator:
@helihenk

Wat voor een setup gebruik jij nu voor je 700e?
en wat verwacht jij van je vliegtijd?

groeten remie

Hoi,

Set up :

12S 5000 en 12S 3700 ( thunderpower en Flightpower )
scorpion 4035-560
Powerjazz
3 x JR DS8231 swash
CSM SL720 - 9256
2S lipo met 5A Flighttech regelaar
Radix 690 / 710

Vliegtijd denk ik 7-8 minuten

Henk

Vandaag net voor het begon donker te worden toch nog even snel 2 sets lipo's leeggevlogen :

Precies zoals ik het wilde : stil en power genoeg ,........ yeah baby

Van de week komt mijn logger binnen , en weet ik pas meer over vliegtijd ed te vertellen .

wordt vervolgt .

Henk

Vandaag net voor het begon donker te worden toch nog even snel 2 sets lipo's leeggevlogen :

Precies zoals ik het wilde : stil en power genoeg ,........ yeah baby

Van de week komt mijn logger binnen , en weet ik pas meer over vliegtijd ed te vertellen .

wordt vervolgt .

Henk

Henk gefeliciteerd. De mijne is ook net in het luchtruim geweest met je JR servo's. Ik heb zelden een rustiger heli gezien. Doodstil in de brandstoftanks, veel herrie daarbuiten en een rookgordijn. Trok wel weer aandacht..... Servo's doen het dus prima..
voor de roll had je de hoogte anders ingesteld. Zijn dit ook langere asjes?

loges
loges

He, da's mooi Henk. Wat weegt hij vliegklaar met je 12s 3700 ?

Ben benieuwd of je veel verschil merkt met de ion-x2 , als die straks vliegklaar is.

Bas

Back