T-rex 700 naar vario romp

Hallo,

Ik heb potentiele plannen om mijn t-rex 700 in te bouwen in een vario romp,uiteraart staat de hekrotor van de varioromp aan de linkerkant....t rex rechterkant, heb geen zin om de afgewerkte romp te gaan "misbruiken"maw vroeg ik mij af,is het mogelijk de hekrotor van de t rex om te keren naar de linkerkant en zo ja, moet ik dan alles laten "linksdraaien"? rotorkop omkeren, oneway bearing omkeren enz..?of kan het gewoon simpel met alleen de hekrotor om te draaien?

Hartelijk dank,

Mvg

Danny

Hey Danny

ja je kan in een varioromp een trex monteren.
Het simpelste is gewoon een romp voor een skyfox kopen en een extra staartstuk van een skyfox kost je een 150 euro en dan een paar koppelingetjes om de cardan op de trex aan te koppelen dus voor minder dan 200euro krijg je dat voor mekaar zonder iets te moeten verknoeien.
Bij ons in het varioteam vliegt er ook iemand met een bk met een trex ingemonteerd

mvg danny

Hey Danny

ja je kan in een varioromp een trex monteren.
Het simpelste is gewoon een romp voor een skyfox kopen en een extra staartstuk van een skyfox kost je een 150 euro en dan een paar koppelingetjes om de cardan op de trex aan te koppelen dus voor minder dan 200euro krijg je dat voor mekaar zonder iets te moeten verknoeien.
Bij ons in het varioteam vliegt er ook iemand met een bk met een trex ingemonteerd

mvg danny

Hallo,

Hartelijk dank voor uw toedracht, zat er ook aan te denken het staartstuk te gebruiken van een skyfox, even de torquetube aanpassen en een poging wagen,

nogmaals dank,

Mvg

Danny

Sorry, moet mij effe moeien zie ik ;-)
De staartrotor van een Vario kan je omdraaien, tandwiel andere kant monteren, kan ook van Trex. Met een riemaandrijving Trex is het nog simpelder..... dus alle mogelijkheden zijn er....

Back