Maar goed, leuk is anders maar misschien ben je nu wel ergere gevolgen voor!
Groet Ronald
Groet Ronald
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor het eerst dat ik ergens lees dat de Align servo's "te snel" zijn ;-) Ik heb ze zelf ook in mijn Trex 600 zitten en moet zeggen dat ze perfect werken.
Ikzelf heb het frame ook eerst helemaal "koud" (incl. skids) in elkaar gezet en ben daarna een voor een de bouten gaan loctiten. Ik merkte wel dat de bouten van de skids in eerste instantie niet lekker pasten. Maar het geheel zit in elkaar en de hoofdas loopt zeer licht in de lagers.
Ben nu bezig met het kijken hoe ik zo netjes mogelijk de servodraden naar voren ga krijgen.
Rob: waar ga je de regelaar plaatsen, gewoon achterop of pruts je hem onder de kap?
precies, heb ik weer !
Gaat me %^&**()&*& (= vloeken) € 23.50 kosten ook nog !!
edit:
s/n staat op de zijkant Ronald.
John:
Ik zou hem niet onder de kap gaan plaatsen (mits er voldoende airflow over de ESC heen kan gaan), men raad namelijk aan bij CC om de ESC altijd daar te plaatsen waar een minimale airflow van 5mph is. Dus volgens mij is achter op het frame dan de meest ideale plek.
Groet Ronald
Blijkbaar ! of je hebt een fake CC regelaar :rolling:Ik zal wel stekeblind zijn![]()
Blijkbaar ! of je hebt een fake CC regelaar :rolling:
Ik zou hem niet onder de kap gaan plaatsen (mits er voldoende airflow over de ESC heen kan gaan), men raad namelijk aan bij CC om de ESC altijd daar te plaatsen waar een minimale airflow van 5mph is. Dus volgens mij is achter op het frame dan de meest ideale plek.
Groet Ronald