t rex als eerste 3D helicopter?

• Topicstarter Topicstarter kruke
  • Startdatum Startdatum
K

kruke

Guest
ik vlieg nu al een tijdje met 4 kanaals helicopter en ik denk dat ik klaar ben voor de volgende stap.
nu is men vraag of de t rex 450 een goede is om mee te beginnen?
dat hij goed is vindt ik overal terug ( hij wordt ook overal bestoefd) :D
maar is het goed om er mee te beginnen als begineling :? of is er een ander merk beter geschikt om mee te beginnen als eerst 6 kanaals helicopter?

als je met je 4ch FPtje goed kan hoveren moet de t-rex geen probleem zijn.
het is zeker een goede heli om het vliegen verder mee te leren omdat de crashkosten voor een cp toch nog best laag zijn.
neem wel gelijk goede spullen (kan goedkoop én goed :wink: ) om niet tegen vervelende dingen aan te lopen.

ik heb hem zelf als vervolg heli na mijn Fptje en vlieg er nu lekker 3d mee, gaat als een speer als je genoeg oefent op de sim.

bedankt aviador voor de nutige info :D
nu ga ik een vraag stellen die waarschijnlijk uiteenlopende reacties gaat uit brengen :oops:
maar ik ga ze toch stellen :D
hoe meer je vraagt hoe meer je weet :idea:
welke is de beste om mee te beginnen de trex of de zoom 450 EP?
welke is het stabielst om mee leren te vliegen en is het goedkoopst in wisselstukken?

kruke zei:
nu ga ik een vraag stellen die waarschijnlijk uiteenlopende reacties gaat uit brengen :oops:

Ik denk dat je veel antwoorden als deze krijgt (is een tip, niet een aanmerking)... Gebruik de zoekknop. Alle vragen in je bovenstaande postje zijn letterlijk als onderwerp reeds voorbijgekomen! :wink:

Greetz van A.

Aaalie zei:
kruke zei:

Ik denk dat je veel antwoorden als deze krijgt (is een tip, niet een aanmerking)... Gebruik de zoekknop. Alle vragen in je bovenstaande postje zijn letterlijk als onderwerp reeds voorbijgekomen! :wink:

Greetz van A.
heb ik geprobeert maar er zijn veel uiteenlopende reacties van.
ik vindt niks dat meer op mijn vraag is gebaseert.
daarmee deze....
zijn er nu al meer die de zoom 450 hebben en die hier tevreden over zijn of zijn erbij die hier eerder slechte ervaringen mee hebben zoals met de zoom 400? en voldoet deze om mee te beginnen? of is de trex er beter voor geschikt om mee te beginnen?
sorry hoor maar ik vindt het echt niet op de zoekknop :oops:

Back