T rex carbon frame

ik heb een T-rex carbon frame dat volledig gemonteerd is met imbus schroefjes die bijgeleverd waren.
deze schroefjes worden met een 2mm imbus vastgezet maar na enkele keren zijn de imbusgaatjes al uitgesleten.
heeft er iemand een leverancier gevonden die de schroefjes individueel kan leveren? of een andere oplossing?

bestel ook meteen even goede passende inbus sleutels ;) schroefje mee naar de gereedschapszaak en passen maar. Soms zijn het engelse maten....

Ik had het probleem ook gelezen op runryder. Heb er met het monteren van mijn Trex-Se geen last van gehad (geen een kopje gestript). Goed passend gereedschapis erg belangrijk. Daarnaast moet je je er wel van bewust zijn dat je geen tractor in elkaar moet bouten. Het blijft een microhelicopter.

hi Cabezo
Kijk eens bij de "boutencentrale"
Wij hebben deze firma in Rotterdam maar misschien ook zo iets maar dan dichter bij jullie in de buurt???
succes jan

protech verkoopt ook mooi klein inbus spul. Kwaliteit is aardig goed :) Houdt het netjes als staart blad bout in mijn iets grotere heli.... dan wil zo'n frame ook wel....

Back