T-rex.... concurentie voor de Zoom???

deze had ik vanmiddag ook al gevonden.
heeft een beetje weg van de raptors.
is wel grappig ding verder.
alleen ik vind hem er een beetje goedkoop uit zien om eerlijk te zijn :oops:

volgens de thread op runryder kost de kit 100 USD, ik geloof nooit dat ik die laat liggen straks dan voor dat geld :wink:

Voor $100 zeker niet. :wink:
Kun je je geen buil aan vallen.
Wie eerst? :D

Op rcgroups staat ook een hele thread over deze nieuwe mini-e-heli.

De eerste prijs was zelfs onder de 100$ maar is daarna steeds bijgesteld tot zo'n 170$ meen ik.

Let wel voor AlignRC is dit de eerste heli die ze op de markt brengen. Het concept is dus gewoon ook, men neemt een veel verkochte heli en verkleint die.

Gewicht ligt hoogstwaarschijnlijk net boven de 500 gram, wat dan weer jammer is voor het indoorvliegen. Alhoewel de meeste indoorvliegers van een 480 grams Zoom met 2800 toeren ook niet echt happy zullen worden. Rotordiam. is iets kleiner dan Zoom, dus de disk-belasting gaat omhoog, indicatie voor de vliegprestaties.

In ieder geval interresant om in de gaten te houden.

Rick

Dsc00050aa_TnPPgMwSXg8D.jpg

hmmm.. belt driven. Ze hebben goed naar de fouten van de Zoom gekeken. Ziet er allemaal goed uit. Maar net nieuw, gegarrandeerd dat dat ding ook vol met kinderziektes zit.
Dsc00051aa_Vlg8AyobCX3p.jpg

Ingewikkeld systeem. waarom niet gewoon 120 ccpm.

Dsc00047aa_wrKGSN162Dkg.jpg

Wel mooi ding. een miniraptor :D

voor 170 dollar kijk ik eerst even de kat uit de boom :)
dalijk met de belt drive vliegt de zoom tenslotte ook goed. (hoop ik)

ik vind het wel een mooi helitje natuurlijk eerst maar eens kijken wat hij doet is het eigenlijk mogelijk dat die belt gaat slippen? mar goed
Mvg Xander

En ik dacht als complete leek in het helicoptervliegen dat ik juist het perfecte toestel had gevonden, na het doorlezen van diverse draadjes, en lap daar komt er alweer een nieuwe, veel belovend uitziende heli, aanstormen :?

Stevo

xanderdude zei:
...is het eigenlijk mogelijk dat die belt gaat slippen?
Nee, dan moet je het wel heel erg los spannen. Er zitten namelijk allemaal kartels op.

Heb net al :oops: de draadjes gelezen op de Amerikaanse forums. Ze zijn er toch een beetje septisch over. Veel plastic en mechaniek en erg zwaar. Veel verschillende prijzen gehoord ook. In China ligt de prijs op 97$ Ondertussen was die prijs in Amerika al snel gestegen naar de 175$ maar daarna weer gezakt naar 125$ geloof ik.

We zullen zien. concurrentie voor de Zoom is altijd goed. Ook voor de Zoom bezitters.

ok wist niet dat er karteltjes opzaten

ik zit nog steeds te denken wat ika ls 2de heli neem denk wel een grotere:P maar eerst nog ff oefenen met me micro
groeten xander

niet gewoon,in het eerste clipje laat die gewoon de zender helemaal los 8O
zal ik niet proberen bij mijn zoom;misschien de stick van de staart een 3tal sec.

Ik zou eerst wachten op een handleiding met meer dan 10% engelstallige tekst. En een paar extra pagina's waarop uitgelegd wordt hoe en waar je servo's in moet bouwen enzo.

Verder opvallende zaken, massaal gebruik van schroefverbindingen (tientallen gramen aan boutjes) en zo te zien is het schuiven met de motor niet mogelijk waardoor het veranderen van de overbrengings verhouding een modificatie van het frame nodig maakt.

Rick

Back