t-rex kopen

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
T

timpie

Guest
hoi ik heb een vraag.
kan ik voor 250 euro een t-rex ready to fly kopen.
want ik hoor veel positieve dingen over de t-rex.maar kan ik voor mijn besrag een stevige t-rex kopen ik ben beginner.
maar ik hoor het wel gr.timothy janssen.

timpie zei:
[ik wil wel hetlijfst een CP 3D omdat je daar meer mee kunt.

Behalve mee leren vliegen..

Koop er dan gelijk maar een 2e en 3e bij voor reserve onderdelen....

Je oude auto zet je gewoon te koop, je zult er erg weinig voor krijgen dus kun je hem beter houden. Een CP micro is geen beginnersheli.
Neem gewoon zo`n e-sky, en dan FP. fixed pitch, daar kun je het prima mee leren. Buiten vliegen gaat niet tenzij het windstil is.

je kan misschien eens LMH corona proberen.
daar kan je met auto spullen aardig met vliegen.
6 cellen regelaar en milde motor 17 turn ofzo (testen).

TM

je kan ook een X-400 kopen. is meer de beginners versie van de t-rex. en even lid worden van een modelvliegclub om met een instructeur te leren vliegen..
waar haal je overigens voor 250 een trex rtf vandaan? volgens mij is dat alleen de kit met een (redelijke) brushless...

volgens mij heb je voor het dubbele bedrag een basic t-rex. met 25A releaar, align brushless enz..

www.trextuning.com
www.x400tuning.com

voor prijzen zie onze sponsors! 8)

groeten!

Rico van Dijk zei:
je kan ook een X-400 kopen. is meer de beginners versie van de t-rex. en even lid worden van een modelvliegclub om met een instructeur te leren vliegen..
waar haal je overigens voor 250 een trex rtf vandaan? volgens mij is dat alleen de kit met een (redelijke) brushless...

volgens mij heb je voor het dubbele bedrag een basic t-rex. met 25A releaar, align brushless enz..

www.trextuning.com
www.x400tuning.com

voor prijzen zie onze sponsors! 8)

groeten!

Trex xl ccpm + motor + controller 268€

www.home-flyer.com

een slimme zet voor de winter is een sim kopen daar flink mee in de weer gaan dan leer je al een hoop.
en lekker door sparen voor een goede helicopter.
een maat van mij amstel 76 heeft het ook zo geleerd en vloog er {zo mee weg}.
de x400 is een mooi model maar haalt het niet bij de t-rex en ik zeg dit niet om dat ik er een heb .
de onderdelen zijn goed voorradig en word nog steeds door ontwikkeld {tuning}.

Back