J
javan
Guest
hallo,
Ik vlieg dus met een onlangs omgebouwde T-rex stretch.pallen=335mm
Vanavond een beetje tever gevlogen en een seriueze crash gemaakt.
schade viel nog mee;
1 landingsgestel
2 pallen
1 mainshaft
.
nu heb ik enkel nog de kortere (315mm)pallen.
Dus ik ben geen opgever,trouwens te mooi weer zonder veel wind...
:wink:
nu bouw ik hem in 10 min terug in elkaar,landingsgestel geplakt,nieuwe mainshaft(had ik liggen als reserve) en dus de kortere pallen. :roll:
ga naar het veld met in mijn gedachte...ik moet nu toch terug stukken bestellen,dus ik kan evengoed eens vanalles uitproberen.. :lol: moest al teneerste vlug opstijgen want het landingsgestel is zeeeer brakkig...
Dus ik vlieg rondjes;nose inn op grote hoogte en probeer alles en het gaat schitterend..ook de stabiliteit is perfect,alleen maar de lift up gaat een beetje trager...
nu ben ik aan het twijfelen hem definitief terug om te bouwen naar de standaard versie;alles gaat gelijk zoveel beter; :?
nog iemand met deze ervarng?? :?:
Ik vlieg dus met een onlangs omgebouwde T-rex stretch.pallen=335mm
Vanavond een beetje tever gevlogen en een seriueze crash gemaakt.
schade viel nog mee;
1 landingsgestel
2 pallen
1 mainshaft
.

nu heb ik enkel nog de kortere (315mm)pallen.
Dus ik ben geen opgever,trouwens te mooi weer zonder veel wind...
:wink:
nu bouw ik hem in 10 min terug in elkaar,landingsgestel geplakt,nieuwe mainshaft(had ik liggen als reserve) en dus de kortere pallen. :roll:
ga naar het veld met in mijn gedachte...ik moet nu toch terug stukken bestellen,dus ik kan evengoed eens vanalles uitproberen.. :lol: moest al teneerste vlug opstijgen want het landingsgestel is zeeeer brakkig...
Dus ik vlieg rondjes;nose inn op grote hoogte en probeer alles en het gaat schitterend..ook de stabiliteit is perfect,alleen maar de lift up gaat een beetje trager...
nu ben ik aan het twijfelen hem definitief terug om te bouwen naar de standaard versie;alles gaat gelijk zoveel beter; :?
nog iemand met deze ervarng?? :?: