T-rex of KDS

• Topicstarter Topicstarter rc-ronnie
  • Startdatum Startdatum
R

rc-ronnie

Guest
hallo,

ik heb nu een lama v4 voor binnen
en sinds kort een e-sky honey bee cp3

ik wil straks graag een overstap maken naar iets beters, snellers

nu twijfel ik eigenlijk tussen een T-rex en een KDS beide 450size

heeft iemand een tip voor mij

p.s. de honey bee heb ik nog maar net dus dat gaat nog niet vlekkenloos
schade is weer al een feit!!!!

Hou de honey bee net zolang totdat je niet meer crasht.. een 450 crashen is duur...

kijk anders naar de belt v2, die is ook nog vrij goedkoop.. crashen kost je ong 2 a 3 tientjes...

als je kan kiezen tussen en t-rex en kds zou ik absoluut voor de t-rex gaan. wat het belangrijkste is, is de electronica ook al heb je zo'n goede heli met pruts elec. vliegt die nog niet goed. verder kan ik een simulator en club aanraden.

Ik vlieg zelf met de KDS 450C,
bevalt prima. ik ben gelijk na de coax heli overgestapt naar dit maar wel na een lange tijd oefenen op de sim.
Belt cp is gewoon minder goed qua Gyro en electronica...
En een Trex is duur dus dan kom je vanzelf uit bij de kds.

Mvg,

Ruben :alien:

keuze

Heb zef net een 450 trex sport aangeschaft en bevalt mij prima.
Enkel goed afstellen en ik kan vooruit voor voorlopig.Ik ben er blij mee.
Is volgens mij net waar je oog op valt en je budget,maar kijk goed om je heen en informeer bij een club daar weten ze ook meer
Ik zie dat je in heinkenzand woon .....keertje leuk om samen ff contact op te nemen woon zelf inmiddelburg
phil

Dat je nog niet heel goed kunt vliegen met de HBCP3, wil niet zeggen dat je het even slecht zou doen met een 450 size. Aangezien de regel 'hoe groter, hoe stabieler' hier ook van kracht is, zou ik denken dat je het zelfs eerder zou leren als je met een 450 zou vliegen, maar dat 'snellere' waar je het over hebt, zal je daarbij niet van pas komen. Zoals je al gemerkt zult moeten hebben bij de CP3, het vliegen met een CP is toch wel wat anders dan met een coaxiaaltje, en ook al koop je een machine die sneller kan dan je vorige, je kunt een heli beter niet sneller laten gaan dan je zelf aan kunt :D

Afhankelijk van wat je wilt kun je idd voor KDS of voor T-Rex kiezen. Kijk, KDS is een stukje goedkoper, en vliegt vrij redelijk, hoor. Als je dit als 'leerhelikopter' wilt beschouwen en later wilt doorgroeien naar iets anders, zou ik deze nemen. Als je echter de heli die je nu gaat kopen als 'eindpunt' beschouwt, die heli wilt houden om er 'voorgoed' mee te vliegen, dan zou ik zeker een T-Rex nemen, deze is gewoon van veel maar dan ook veel betere kwaliteit.

Succes verder met je keuze~

ben het niet helemaal met je eens,
nou de kwaliteit van de onderdelen is bijna gelijk,
maar de kwaliteit van de electronica is gewoon beter.

hallo,

als ik de keuze moest maken tussen de T-rex en de KDS, zou ik de T-rex nemen.
mocht het budget er niet zijn voor een T-rex: dan zou ik voor de Copter-X gaan i.p.v een KDS. (Copter-X is in mijn ogen (en vele anderen die ik heb gesproken) de beste en degelijkste clone van een T-rex).
en het is inderdaad waar, het is belangrijk dat je er "goede electronica" in zet, in wat voor heli ook,

"maaaaaaar" dit is uiteraard mijn mening en ik wil niemand tegen de schenen schoppen.;)

met vriendelijke groet
Tim

Laatst bewerkt:
Back