t-rex se mist vermogen

• Topicstarter Topicstarter denny
  • Startdatum Startdatum
had ik ook al bij een van de eerdere post neer gezet
het is vooral geen voorbeeld
dat ik mijn eigen schade aan wil doen alla
dus bij deze
DIT IS EN WAS GEEN STANDAARD LANDING
ALLEEN VOOR DE MALLOTEN (zoals IK die wel een vinger of meer kunnen missen)DIE DE RISICO,S KENNEN EN VOOR LIEF NEMEN
zal ook wel ff een filmje posten om te laten zien dat ook ik kan landen zoals het hoort
dus neem hier aub geen voorbeeld aan !
Denny

Zo'n geintje lukt alleen met een perfect afgestelde heli, en zeker een T-Rex, die bij een knipoog al wegdrijft..........mijn complimenten Denny!

zal ook wel even een filmje posten om te laten zien dat ook ik kan landen zoals het hoort
dus neem hier aub geen voorbeeld aan !

hehe, dat geloof ik wel :wink: Ik vond het ook best een knap staaltje, maar wilde alleen ff duidelijk neerzetten voor de jongere lezertjes dat ze er geen voorbeeldje aan moesten nemen zoals jij zelf ook al zei in een eerdere post.

Maar in het volgende filmpje vlieg je dan met die 430l motor? :P

Cya!

Richard

zal proberen vanavond even een filmje te maken met de align motor en
gelijk de dpr50 gegevens er bij te plaatsen
en dan hoor ik het graag of het aan de verdere afstelling ligt of aan de accu,s

wordt alles met de 430L met 13t ook zo ontzettend heet? de accu en motor waren nauwelijks meer aan te raken na een paar minuten hier.
ik ga gewoon weer met 11t, ietsjes minder kracht, maar alles blijft handwarm tenminste :)

aviador
bij mij word alles warm maar niet heet
en hier het filmje met de align motor
en de dpr50 gegevens
http://rapidshare.de/files/32999879/trex_met_align_motor_13th.ASF
let op filmje is 55mb groot
en de drp50 gegevens
trexalignmotor13thvo8.jpg

is dit de power die ik er uit kan halen of zit er ergens nog meer verstopt

wordt alles met de 430L met 13t ook zo ontzettend heet? de accu en motor waren nauwelijks meer aan te raken na een paar minuten hier.

Bij mij word alles handwarm. Het is echter wel belangrijk met deze motoren dat je richting de 100% gascurve gaat anders wordt de regelaar wel ERG warm!!

Cheers,

Rich 8)

De regelaar is de enige die hier niet warm wordt :lol:
ik denk eigenlijk dat ik de tailbelt te strak had zitten, nu hij wat losser staat heeft hij veel meer vermogen en ook minder warmte ontwikkeling.
ik ga wel weer even verder met 11t trouwens, ik ben gister helaas gecrashed terwijl ik op ooghoogte inverted aan het oefenen was, toen ik mijn orientatie verloor. dus ik flipte hem zo snel mogelijk terug, maar helaas zat hij toen al in de struiken, schade:
bladhouders,
hoofdas,
een heveltje in de rotorkop van plastic,
verder niks :D

grt, oscar.

jammer van die crash maar zo snel mogelijk weer opbouwen
en verder vliegen
zou iemand hier zijn pitch curves kunnen plaatsen in graden van het blad en niet in % zodat ik een beetje kan vergelijken en uitproberen ?

Ik heb ook +10 +5 0 -5 -10 gaat prima.

Bij mij word de motor en regelaar ook absoluut niet heet,enkel warm.
Ik heb er wel zo'n align koellichaam nog opzitten,maar zonder dat deel word het ook niet heet.

bedankt voor de snelle antwoorden
heb morgen een kleine hal tot mijn beschikking
dan zal ik de curves uitproberen en kijken of het
volgens mijn drp50 ook beter is
en vooral heel belangrijk of ik het ook lekker vind vliegen

Back