Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Of ipv align (conquer your wallet) te steunen met een (natuurlijk wel mooie) aluminium upgrade kun je er ook gewoon een drup secondelijm tussen doen (dat heb ik gedaan en vliegt zo al een jaar).
daar had ik ook aan gedacht maar ?? als het niet hou staan we voor nog grotere kosten
want als ik nu zeeer rustig vlieg gebeurd er niets t'is maar als ik harder vlieg en zo meer druk op de staart krijg komen de trobels . gelukkig zat ik maar een +- een 1,5 boven de grond en zo kon ik hem nog veilig landen had dit ,gebeurd 15-20 meter hoogte was er waarschijnlijk niet veel meer over van m'n heli , ook wetend dat het m'n eerste week is dat ik eindelijk zonder veel risico's nose in vlieg, en kan landen maar. toch bedankt voor de tip
COPTER X ik ben eens gaan kijken had hier nog nooit van gehoord maar amai
er zijn inderdaad heel wat stuken die wij kunnen gebruiken op onze t rex en inderdaad veel goedkoper ! maar het onderdeel dat ik zou nodig hebben sta er wel niet bij dat het past op een t rex niettegenstaande het er hetzelfde uit zie ?
k'zou haast durven zeggen dat gans de heli een copy is van de trex met een ander naam ze konden moeilijk zegen copy t'rex 450 vandaar copter X. bedankt voor deze tip