Hallo allemaal!
Ik ga binnenkort een T-rex aanschaffen bij 4rc.nl en ik heb al wat dingen aangeschaft, maar ik heb ook nog wat vragen.
Ik heb al aangeschaft:
3x HS56HB
Futaba 146ip ontvanger
GY401
Ik ga nog aanschaffen:
Trex 450 SE (CDE) zwart
Poly Quest 1800 mAh 11,1 V 3S lipo 20c
En deze staartservo:
Micro servo XT Atom
Zeer snelle micro servo, voor toepassing van bijvoorbeeld de staartaansturing van micro heli's
Transit time/60°: 0,08S
Torque kg/cm: 1,1
Dimensions mm: 20x8x17,6
Nominal Tension: 4,8V
Mechanisms: plastic
Weight: 4,5g
En nu had ik nog een paar vragen.
- Gebruikt iemand deze servo al als staartservo met een GY401 en hoe bevalt hij?
- Moet ik verplicht een ferrietring monteren op de draad van de esc of is dit onzin/niet echt nuttig?
- Zijn er mensen met ervaring met de standaard 430l motor en 35a esc?
Ik hoor heel veel gemixte ervaringen over de 430L motor en de 35A regelaar, maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die hem WEL met succes gebruiken, of dat het nuttig is om hem te modificeren (zie: http://www.wavelandps.com/stuff/ )
Ook vroeg ik mij af of je de regelaar in Governer mode moet gebruiken voor 3D of gewoon met een curve/mixers op een hoog (3000?) toerental.
Anyway alvast bedankt voor de reacties!
Cheers,
Rich
Ik ga binnenkort een T-rex aanschaffen bij 4rc.nl en ik heb al wat dingen aangeschaft, maar ik heb ook nog wat vragen.
Ik heb al aangeschaft:
3x HS56HB
Futaba 146ip ontvanger
GY401
Ik ga nog aanschaffen:
Trex 450 SE (CDE) zwart
Poly Quest 1800 mAh 11,1 V 3S lipo 20c
En deze staartservo:
Micro servo XT Atom
Zeer snelle micro servo, voor toepassing van bijvoorbeeld de staartaansturing van micro heli's
Transit time/60°: 0,08S
Torque kg/cm: 1,1
Dimensions mm: 20x8x17,6
Nominal Tension: 4,8V
Mechanisms: plastic
Weight: 4,5g
En nu had ik nog een paar vragen.
- Gebruikt iemand deze servo al als staartservo met een GY401 en hoe bevalt hij?
- Moet ik verplicht een ferrietring monteren op de draad van de esc of is dit onzin/niet echt nuttig?
- Zijn er mensen met ervaring met de standaard 430l motor en 35a esc?
Ik hoor heel veel gemixte ervaringen over de 430L motor en de 35A regelaar, maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die hem WEL met succes gebruiken, of dat het nuttig is om hem te modificeren (zie: http://www.wavelandps.com/stuff/ )
Ook vroeg ik mij af of je de regelaar in Governer mode moet gebruiken voor 3D of gewoon met een curve/mixers op een hoog (3000?) toerental.
Anyway alvast bedankt voor de reacties!
Cheers,
Rich