T28-trojan

Hallo,

Ik heb een trojan overgenomen van iemand. Er zit een dle 55 op en heeft een span van 2,05m.

Alles ongeveer geprogrammeerd nu, enkel de retracts doen het niet zoals het zou moeten.
Het zijn alu retracts met elk hun eigen sturing. Ze zijn aangesloten op een splitterkabeltje (3 uitgangen) zodat ze op de ontvanger op 1 kanaal kunnen. Echter werkt er maar 1 retract. Haal ik deze uit de kabel werkt er een andere. Dus alleen werken ze, maar nooit samen...

Kan iemand mij vertellen wat hier verkeerd loopt?

Mocht je/de gemeenschap er niet uitkomen: dan heb ik een intelligente V-kabel van SM (met drie uitgangen!) voor je.

Dan lukt het zeker.

Succes!

jan.

Misschien te simpel...maar zou het kunnen dat ze niet allemaal in de zelfde stand staan. Dus bijvoorbeeld één uit en de ander in.

Hoi

Zijn de kabels wel allemaal op de goede manier aan gesloten, signaal draad plus en min.......
Foto erbij is ook handig soms

Hans

Ja morgen eens een foto nemen. Ze zijn momenteel alle3 uitgeklapt. De kabel werd door de vorige eigenaar zelf gesoldeerd. Als ik elke kabel apart test werken ze, maar samen niet.
Jan een intelligente kabel ken ik niet?

ach idd zo een V kabel heb ik ook, maar het werkt niet. 1x heb ik de 2 hoofdpoten gelijktijdig gekregen, maar meer lukt ook niet... raar. eens de stroomtoevoer en kabels updaten denk ik, ook alles via een eigen kanaal moet lukken alleen heb ik geen kanalen genoeg op mijn ontvanger

Ik denk dat het wat te maken zal hebben met stroom en de gebruikte kabels enzo. Alles zowel hoogte,aileron,flap en retracts zitten nu op verschillende verlengkabels en allemaal op y kabels ook. Ik ga dit er allemaal uithalen en voorzien van dikkere kortere draden en wellicht ook een powerbox ofzo met dubbele stroomverdeling. Hopelijk is het hiermee opgelost en is er net dat tikkeltje meer zekerheid voor alles .

Back