T2m booster acculader

Discussie in 'Accu & laad techniek' gestart door siem moraal, 11 aug 2022.

  1. siem moraal

    siem moraal

    Lid geworden:
    11 aug 2022
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Nederland
    Hallo, ik heb sinds een paar dagen een T2m booster pirate met bijgeleverde acculader kan ik beide accu’s tegelijk opladen alleen is mijn ene accu opgeladen,maar bij de andere blijft een rood lampje branden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?
     
  2. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.350
    Locatie:
    Gavere/België
    toon eens waarover het juist gaat? Beide accu's tegelijk opladen? Bedoel je met een parallelstekker? Welke lader is dat? Wellicht zo'n heel basic om in stopcontact te stoppen gewoon? Wat meer info dus eerst nodig...
     
  3. siem moraal

    siem moraal

    Lid geworden:
    11 aug 2022
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Nederland
    Bekijk bijlage 505705 Het is gewoon de standaard meegeleverde lader en een stekker van oorspronkelijk een iPad (een 10w USB adapter) Juist omdat het er standaard bij zat verwacht je niet dat het binnen een paar dagen al niet meer werkt
     
  4. Ernst Grundmann

    Ernst Grundmann PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    27 aug 2002
    Berichten:
    13.335
    Locatie:
    Woerden
    Heb je er geen gebruiksaanwijzing bij? Als het goed is kan je daar in vinden wat die rode led betekend.
    Als het betekend dat de cel nog niet vol is zou het kunnen zijn dat die cel kapot is. Om dat te testen kan je de twee cellen omwisselen.
    Stel de linker blijft rood en de rechter gaat uit. Wissel dan de cellen om en als de cel niet goed is zal dan de rechter rood moeten blijven en de linker uit gaan. Blijft de zelfde led aan dan zal de lader mogelijk kapot zijn. Een kapotte lader valt volgens mij onder de garantie dus moet je een nieuwe kunnen krijgen. Een kapotte accu cel is lastiger, die worden vaak van garantie uitgesloten maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Een goede winkel zal dat ook goed oplossen.
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Een voltmeter doet wonderen....

    Dit zijn natuurlijk standaard Li-Ion cellen die je overal kunt kopen, oa bij NKON, hebben ze ook mooie laders die wat sneller kunnen....
     

Deel Deze Pagina