T2m Regelaar ( Furious 9Turns )

Hallo

ik heb net een Furious regelaar gekocht ik heb alleen ff een vraagje heeft iemand hier ervaring mee?
en is dit wel een goede regelaar. ik heb hier eventueel een plaatje
Reacties van harte Welkom
varia%20furious.jpg
!:worship:

Laatst bewerkt:
Ben je wel wat laat mee....

Eerst kopen en dan vragen of het een goede regelaar is.

Maar steek hem in je auto en probeer hem en kom er achter of het een goede is.

sorry maar lrp hadden ze nie bij mij >.< en toen besloot ik deze mee te nemen hij sprak mij namelijk wel aan.

Hij lijkt er inderdaad op alleen de mijne kan 9 turns aan ;)
dan weet ik genoeg bedankt voor je info want dan kan ik hem maandag aansluiten. ben die rookpluimen zat.
dan heb ik jou nog een vraagje. ik heb een rose en een groene draad die naar de motor moeten. ik ben normaal 2 andere kleuren gewend. zijn die 2 kleuren goed?

Laatst bewerkt:
Hij lijkt er inderdaad op alleen de mijne kan 9 turns aan ;)
dan weet ik genoeg bedankt voor je info want dan kan ik hem maandag aansluiten. ben die rookpluimen zat.
dan heb ik jou nog een vraagje. ik heb een rose en een groene draad die naar de motor moeten. ik ben normaal 2 andere kleuren gewend. zijn die 2 kleuren goed?

Er zit toch wel een gebruiksaanwijzing bij??

groet,

Eric

ja maar die is weer in het duits en in het frans. er stond ook bij die carson regelaar dat die niet zou doorfikken maar dat heeft ie tog 3 keer gedaan

Typ gewoon de tekst over in Google's language tools of een andere vertaalmachine op internet. Er zal wel een tekekning bij staan, dus het zal niet zo moeilijk zijn.

oke ik heb de handleiding in het nl dan ga ik hem maandag afstellen ;)
maar van die roze en die groene draad kom ik niet uit

Back