T2M Sea Cret

hallo allemaal.

we waren vanmiddag bij iemand en die had een T2M staan.:D
toen zijn we eens gaan kijken op internet en toen zagen we dat deze bouwpaketten aangeboden werden voor 149,00 bij conrad.
maar volgens mij zit er geen setup bij ( servo's en afstandsbediening en ontvanger)
nu is mijn vraag, is dit wat, zeilt dit een beetje. volgens mij zeilt het wel aardig namelijk.
ook qua grote enzo ( 91,4 cm lang, 17 cm breed, 123,2 cm hoog.)
normaal zeilen we met micro magic.
iemand ervaring met deze boten??

gr Henk-Jan en alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
niemand een reactie??:(

Beste Henk-Jan,

Een beetje geduld mag wel hoor, niet iedereen zit op zaterdagavond op het forum. En om 6 uur na het stellen van je vraag al zo'n reactie te plaatsen veroorzaakt alleen maar irritaties. Je moet dit gewoon een paar dagen de tijd geven, dan zullen er best wel reacties komen.

Groet,

Ad Bakker

Hallo Henk-Jan,

Google ist dein Freund:
RC-Network Modellbau Magazin - SEA-CRET

In Duitsland zijn er destijds een boel van verkocht (en zeilen er ook nog) de website voor deze klasse met veel informatie is helaas uit de lucht.

Zoals bij alle boten uit deze prijsklasse valt er wel iets aan te verbeteren, bij de SeaCret zijn het voornamelijk de zeilen, die niet bijzonder goed zijn.
Daarnaast is het vinden van een zeilservo, die in de uitsparing van de boot past én sterk genoeg is, nog een uitdaging, al zijn er tegenwoordig méér geschikte servo's dan toen de boot destijds op de markt kwam.

Een setje goede zeilen zou je hier kunnen laten maken:
http://www.rt-sails.de/index.html
Ralph Tacke verkoopt ook de boot, misschien is het een idee om gelijk een setje zeilen én de boot bij hem te bestellen, dan krijg je wellicht korting.

Hier een lijst met tuning delen, waaronder ook een setje zeilen én een passende zeilservo :
Tuningteile für SEACRET (bitte hier klicken)

Groeten, Jan.

ho jan,

ja de eigenaar van die sea cret zij al dat hij niet helemaal tevreden was met de zeilen. als ik thuis ben ( ben nu aan het varen) ga ik me eens goed verdiepen in de boot.
ik ben binnenkort jarig dus dan het geld bij elkaar leggen.
zijn er nog betere boten in die prijsklasse waar ik miss eens naar moet kijken??

gr en bedankt voor de reactie's

Back