J
Joris
Guest
Ik heb sinds kort een TA-04-SS en ik ga er in het najaar competitie mee rijden. ( beginnersklasse @ HMAC in hoorn) Je moet met een standaard motor rijden, juist daarom wil ik mijn auto zo goed mogelijk hebben, zodat je toch het verschil eruit kan halen.
nu ben ik wat spulletjes aan het verzamelen om mijn auto wat beter te krijgen.
Hij loopt nu al vrij soepel en ik ben ook een beetje aan het klooien met de vering etc.
maar nu het volgende:
ik zat in een tamiya boekje te bladeren en kwam een Ball diff tegen. Nu zag ik dat op de 'duurdere' modellen ( TA-04 PRO, TRF etc) standaard een Ball diff zit. Is het dan een verstandige keuze om ook een ball diff aan te schaffen. Zo ja wat zijn de voordelen, zo nee, waarom niet. En is het echt noodzakelijk om voor zowel vóór als achter er 1 te kopen?
Ik heb nu dus gewoon een standaard niet verstelbaar diff.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Nog een klein extra vraagje over de vering:
ik heb nu de on -road Tuned spring set ( 53163) op mijn auto gemonteerd, maar ik vind ze nog steeds erg zacht. Kan ik beter de on-road hard tuned set kopen ( 53440) of is het verstandiger om stabbi's te kopen??
nu ben ik wat spulletjes aan het verzamelen om mijn auto wat beter te krijgen.
Hij loopt nu al vrij soepel en ik ben ook een beetje aan het klooien met de vering etc.
maar nu het volgende:
ik zat in een tamiya boekje te bladeren en kwam een Ball diff tegen. Nu zag ik dat op de 'duurdere' modellen ( TA-04 PRO, TRF etc) standaard een Ball diff zit. Is het dan een verstandige keuze om ook een ball diff aan te schaffen. Zo ja wat zijn de voordelen, zo nee, waarom niet. En is het echt noodzakelijk om voor zowel vóór als achter er 1 te kopen?
Ik heb nu dus gewoon een standaard niet verstelbaar diff.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Nog een klein extra vraagje over de vering:
ik heb nu de on -road Tuned spring set ( 53163) op mijn auto gemonteerd, maar ik vind ze nog steeds erg zacht. Kan ik beter de on-road hard tuned set kopen ( 53440) of is het verstandiger om stabbi's te kopen??