tail boom vervangen op dragonfly 4

• Topicstarter Topicstarter gunstn
  • Startdatum Startdatum
G

gunstn

Guest
hallo,

ik heb sinds kort een dragonfly 4, al redelijk wat gebroken maar niet moeilijk om te repareren, maar nu is de tail boom eraan, maar hoe krijg ik die eraf ? en die kabels van de tail motor in dat buisje ?

thx in advanced

met CA-remover kan je hem denk ik wel rolswrikken uit het frame. De kabeltjes naar de staartmotor zal je denk ik moeten doorknippen en dan met behulp van een touwtje door je nieuwe staart frutten. Ik denk niet dat het stekkertje er doorheen past. Daarna weer aan elkaar solderen.

Waarom breken zoveel mensen zoveel dingen aan hun df4? ik gooi voor een crash altijd het gas dicht, dan staat de rotor al zo'n beetje stil als je de grond raakt. Er zal in ieder geval geen kracht meer achter zitten.

yep, en als je nog een goedkope staart wilt, kan je het beste gewoon bij een vliegerwinkel carbon stokkies halen (5mm hol dacht ik, ff nameten). Zo ook voor gebroken landingsgestellen e.d.

kzou die kabels iets moeten verlengen, maakt dat uit hoe dik die kabels zijn ?

liefst dezelfde dikte, iets dikker maakt niks uit, dunner moet je niet doen, dan kan er niet genoeg power doorheen. (niet dat er veel door moet, hooguit zo'n 2 AMP).

Back