tail hunten walkera cb180z

hallo allemaal

ik zit met het volgende probleem mischien dat iemand mij helpen kan.
na een flinke crash met de walkera cb180z en weer op gelapt te hebben blijft de staart heen en weer wapperen heb al met de rudder gespeeld op de 4 in 1 maar dat mag niet baten iemand een idee waar dit aan kan liggen?
zal de digitale staart servo stuk zijn? hij reageert wel als ik de heli beweeg met de hand(3 axis gyro system) de tandwielen heb ik ook vervangen(van de staart)deze slibt niet.
reacties van harte welkom

m.v.g Nick

Nick,

Is wel een heel late reactie, maar ben toch benieuwd of je probleem is opgelost. Heb zelf ook een 180Z dus erg benieuwd. Misschien kan ik helpen.

alder

Nick,

Is wel een heel late reactie, maar ben toch benieuwd of je probleem is opgelost. Heb zelf ook een 180Z dus erg benieuwd. Misschien kan ik helpen.

alder

nee het probleem is nog niet opgelost de heli staat even op de schap
vlieg nu veel met mijn big lama en mijn honeybee v2
maar ga hem zeker weer repareren moet nog even een onderdeel bestellen en dan maar weer verder proberen das de hobby he haha:p

Nick,

Misschien zijn de tandwieltjes aan de hoofdas wel kaduk, die gingen bij mij ook twee maal als eerste stuk bij een aanvaring met een obstakel.

henk

Nick,

Misschien zijn de tandwieltjes aan de hoofdas wel kaduk, die gingen bij mij ook twee maal als eerste stuk bij een aanvaring met een obstakel.

henk

bedoel je die kleine van de staart die heb ik vernieuwt voor en achter ben wel de borging kwijt die de main shaft strak houd die onder de swash plate zit (zilver busje met inbus)dus de heli schud nu enorm kan zijn dat de staart continu corgigeerd of mischien toch wat jij zegt weer die tandwieltjes want als deze niet goed tegen elkaarstaan slijten deze zeer snel vind deze constructie wel minder
binnenkort maar weer wat sleutelen
heb nu de cb180 roterkop op mijn honeybee fp v2 gezet perfecte heli nu
dit komt door de 45grd fly bar die van de honeybee is standaard 90grd
super stabiel

Nick,

Voor afstand tussen tandwielen b.v. sigarettenvloeitje ertussen, dan is de afstand goed. Ik bedoelde dus de tandwieltjes niet bij de staart maar aan de andere kant van de t.t.

alder

Back