tail pitch slider HK600GT (met foto)

Hallo allemaal.
De slider van mijn tail heeft niet zijn volledige bereik.

Uploaded with ImageShack.us

Hierbij geef ik met de hand lichte druk, hij gaat nog verder als ik meer door duw. Maar als ik dan loslaat komt hij terug op de positie als op de foto.

Iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Het gaat hier over de hk600.

Alvast bedankt voor de tips!

Laatst bewerkt:
Je zou het balletje op de servo arm van de tailservo 1 gaatje naar buiten toe kunnen verplaatsen.

Groeten,

Peter

Als dit gebeurt zonder dat de link aan de servo vast zit, loopt het ergens gewoon vast..

Dan is het een kwestie van uit elkaar halen tot alles wel zijn bereik heeft, en de boosdoener aanpassen tot het wel werkt
Dat is een upgrade alu dingetje wat ertussen zit, toevallig?
Ik heb hem zelf ook voor mn 600 en 450, het kan zijn dat de alu deeltjes niet lekker in elkaar draaien, waardoor jouw probleem veroorzaakt kan worden..

Is de servo zelf de beperkende factor, zul je inderdaad verder naar buiten moeten op de servohevel

Is de as wel helemaal recht. Ook nieuwe assen uit china kunnen een heel klein beetje krom zijn. Oh ja, los van dit probleem, controleer of alle schroefje goed vast zitten op die slider. Er zijn namelijk versies waarbij de schroefjes niet goed vast blijven zitten (ondanks de locktite).

Danny

Ok bedankt voor de reacties...
@ student : ik zal hem eens uit elkaar gooien. Zien wat dat zegt. Het is de standaard uitvoering en momenteel nog niets van electronica erin.

@ danny : de as is ok heb ik al nagekeken ... ik ga hem zeker nog met locktite overlopen, de kop heb ik al gedaan.

Back