Tail servo Advies?

Hai guys,

Ik merk dat op mijn heli's (trex700N en 600ESp) de tail servo's aan vervanging toe zijn.
Ik heb op me andere Trex600N een BLS251 zitten wat me nog steeds goed bevalt maar nu in de jaren door zijn er zoveel mogelijkheden dat ik eigelijk door de servo's het bos niet meer zie...................

De 700N en de 600ESp zijn nu nog voorzien van de Align DS650 servo's en werken op Max 6V en zoek dus goede servo's voor de Tail voor deze 2 birds,

Dus iemand een goed en onderbouwd advies voor mij????????????
het hoeven geen HV tail servo's te zijn want ik vlieg nog steeds op 6V(weliswaar via een 2S lipo met een regulator er tussen omdat de cyclic servo's ook 6V zijn)

Graag jullie advies en mening waarom juist deze servo..........

Greetz
Jeroen

en zeker niet zo dicht bij huis (heerenveen is een uurtje hier vandaan )

Ik heb een aantal mensen uit Heerenveen in de club/school, en kom zelf oorspronkelijk van 't veen, maar ik had hier ook nog niet van gehoord....

Ga gelijk even kijken (ook al is het er nu dicht....)

Groet, Bert

Ik rij vanavond weer naar Amsterdam en kom dan ook door Heerenveen heen en neem ook wel ff de afslag om te kijken ofdat dit wat is. LOL......

Jeroen

Bespaar je de moeite, Ik heb dat uit pure nieuwsgierigheid zojuist al gedaan...

Dat is een brievenbus-adres, er hangt niet eens een bordje van ze....

Wat ze daar in godsnaam doen weet ik niet, Heerenveen staat niet bekend als belastingparadijs, en de locatie waar ze zitten is absoluut geen handelslokatie (qua bevoorrading, parkeergelegenheid voor klanten etc. etc.)

?????

Groet, Bert

het is een webshop dus je kunt er niet langs te gaan, en er valt dus weinig te zien. Er hing waarschijnlijk wel een bord van LA&D Holland, dit is het moederbedrijf.
Je kunt wel altijd met de eigenaar afspreken als je in een JR interesse hebt, ik ken hem persoonlijk en het is dus ook gewoon te vertrouwen.
Maar ze zijn nog maar een halfjaar oid open en enkel de kits staan momenteel online, de spares hebben ze wel op voorraad maar moeten nog op de site komen.
De JR's uit mijn handtekening komen allemaal daar vandaan :)

Yep... LA & D heb ik geloof ik wel gezien, maar er zaten meer bedrijven op dat adres. Wat voor heb ik zo gauw niet op gelet.

Lijkt mij dat het niet de plek is waar ze hun voorraad hebben staan, het is een beetje een oud herenhuis met een garage er bij die er niet als opslag, maar gewoon als garage uitzag.
Pand ziet er ook een beetje "duur en officiëel" uit voor een webshop in RC heli's, je zou er eerder een advocaat of notaris verwachten.

Ik zeg overigens niks (en had ook geenszins de bedoeling dat te impliceren), over de eventuele betrouwbaarheid of wat dan ook.

Ik vond het gewoon vreemd, dat ik verschillende helivliegende Heerenveeners ken, en hier nog nooit van gehoord had....

Groet, Bert

Bespaar je de moeite, Ik heb dat uit pure nieuwsgierigheid zojuist al gedaan...

Dat is een brievenbus-adres, er hangt niet eens een bordje van ze....

Wat ze daar in godsnaam doen weet ik niet, Heerenveen staat niet bekend als belastingparadijs, en de locatie waar ze zitten is absoluut geen handelslokatie (qua bevoorrading, parkeergelegenheid voor klanten etc. etc.)

?????

Groet, Bert

het is een webshop dus je kunt er niet langs te gaan, en er valt dus weinig te zien. Er hing waarschijnlijk wel een bord van LA&D Holland, dit is het moederbedrijf.
Je kunt wel altijd met de eigenaar afspreken als je in een JR interesse hebt, ik ken hem persoonlijk en het is dus ook gewoon te vertrouwen.
Maar ze zijn nog maar een halfjaar oid open en enkel de kits staan momenteel online, de spares hebben ze wel op voorraad maar moeten nog op de site komen.
De JR's uit mijn handtekening komen allemaal daar vandaan :)

Was toch nieuwsgierig en kon de verleiding niet aan,leuke locatie zo aan het water en idd gewoon een webshop en geen winkel,wel een leuke stad dat Heerenveen, anyway ik was gewoon zeer benieuwd ofdat het een JR winkel was want die zijn er niet zoveel van dit exclusieve merk.......zeker niet in Nerdeland

Ben weer in amsterdam/haarlem voor deze week en dus alle tijd om me eigen te gaan verdiepen in de tail servo's die her en der aangeboden worden.....
als er nog suggesties zijn hoor ik het graag...........

Greetz

Jeroen

Klein vraagje: hoe heb je gemerkt dat de servo's aan vervanging toe zijn?
ik vind dit altijd erg lastig te bepalen...
speling is te voelen, de rest niet..

euro-rchelicopter

beste allen,

wat betreft Euro RC Helicopters dit is een webshop voor JR propo producten. de website valt onder LA&D Holland wat gevestigd is op het Fok in Heereveen. LA&D Holland is een IT bedrijf wat zich bezighoud met internet security en systeem beheer. We hebben al heel veel jaren contact met Japanse bedrijven. via een japanse relatie ben ik in contact gekomen met het merk JR propo. (zo werken dingen nu eenmaal in Japan) wat betreft het pand dit is puur kantoor! er liggen GEEN heli's of onderdelen op die lokatie! (de enige heli die er staat is een parkmite :D)

mochten mensen nog vragen hebben dan kunnen ze altijd contact opnemen,
op de website staan alle gegevens.

excuus voor off topic
succes met de keuze van een goeie servo

met vriendelijk groet,
Foppe Lolkema

Laatst bewerkt:
Klein vraagje: hoe heb je gemerkt dat de servo's aan vervanging toe zijn?
ik vind dit altijd erg lastig te bepalen...
speling is te voelen, de rest niet..

klein antwoord:
wil gewoon een nieuwe hebben want deze zijn al wat gedateerd en idd er komt iets speling op en voldoen niet meer zo aan mijn eisen met dat rag werk van tegenwoordig.(netzoals de tail die word/is ook ge upgrade met KDE spul.....)

Zijn niet kapot ofzo maar denk dat ze de kracht en snelheid niet meer hebben en niet meer aan mijn wensen voldoen

Tis toch een wat langer antwoord.....

Greetz,

Jeroen

tail servo XQ-S8308D,hoge snelheid

XQ Power gaf nieuwe servo vrij onlangs,super hoge snelheid,tot 0.056sec/60 deg
@6.0V..kijkt werkelijk goed

Back