Ik heb een heel verhaal gepost over dat je je torquetube op concentriciteit moet checken. Maar daar wordt niet op gereageerd. Kijk dat eens na dat is de achilleshiel van de N9!
En ik weet niet hoe erg die waggel bij jou is, maar bij mij is het echt minimaal. Je ziet het niet eens in filmpjes. Binnenkort is mijn elektro Synergy klaar en dan kan ik je wat meer vertellen of het wellicht aan motor trillingen ligt. Let wel mijn elektro is niet echt een Synergy meer dus een eerlijk vergelijk is het ook niet helemaal.
Binnenkort (nadat de Mopilot E12S (mijn eigen ontwerp, dus ook een eigen naamklaar is) ga ik een update maken om het probleem met de torquetube concentriciteit op te lossen. Ik zal in de komende weken een draadje openen in de bouwverslagen sectie. Daar zal ik mijn elektro beschrijven en ook de updates die nog doorgevoerd gaan worden, waaronder dus de torquetube update. (dat kan overigens nog wel even duren voordat ik die ga maken, maar dan weet je het vast)
Tot die tijd succes en check die torquetube uitlijning/concentriciteit!
Oh en het strak zitten van de torquetube dat kan niet, (mits goed gemonteerd, maar daar twijfel ik niet aan) de zeskant aan de voorzijde kan schuiven in de hub, dus aan een strakke torquetube kan het niet liggen.
Maar iets anders, heb je dit sinds kort of al heel lang? Als het pas sinds kort is kan het ook zijn dat lagers zijn versleten, check dit ook even.
Succes!
Greetz,
Michiel
Cencentriciteit van de TT is het volgens mij niet (zal het eens checken). Ik heb het al wel vanaf het begin (nieuw gebouwd), dus lagers zullen het niet wezen.
Het is idd bij mij ook minimaal, dus ook op filmpjes niet waarneembaar.
We blijven zoeken en bij oplossingen, hier posten