tailblades T-rex 600 vraag

Voor mij was het al klaar hoor.
Het is afgehandeld en dat is verder netjes gegaan.
En dat ik zei dat we niet meer door 1 deur kunnen is niet om de verkoper af te zeiken ofzo.
Maar meer dat ik het zou snappen dat die niks met me te maken wil hebben.
Maak het is klaar nu
Dankjewel allemaal voor de reacties en zie jullie graag in een ander topic weer terug.

Groet
Michel

En wat een verhaal brutus.. voelt een beetje alsof jij mij nou aan het afzeiken bent met je juridische praat. Lijkt bijna of je meer weet van het verhaal dan andere hier op het topic.

hij zegt toch gewoon dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je koopt en dat je in dat opzicht juridisch geen poot hebt om op te staan. gewoon zelf je kop gebruiken. Een verkoper kan zeggen wat hij wil of verzwijgen wat je wil.. zit je in de rechtszaal en je moet uitleggen wat het verschil is tussen 500 en 600 klasse qua bladen, vraagt de rechter je vast of je dat dan niet na had kunnen meten bij de koop. beroep jij je dan op het feit dat je niet zeker wist welke bladen erop horen kan hij vragen of het jouw hobby is? (retorisch ja) en je vervolgens erop wijzen dat je je wel enigszins moet verdiepen in de materie voor je iets gaat kopen wat zo specifiek is als een rc helikopter.. niet dat het een alledaags product is..

meer legde Bert niet uit.. of op meer wees hij je niet denk ik... duidelijk verhaal

maar zoals je zei is alles al afgedaan. prima toch

Laatst bewerkt:
sorry voor mijn reactie begon een beetje achterdochtig te worden.
dus ook sorry voor mijn gedrag brutus wil niemand op de tenen trappen ofzo.
het is verder klaar ik had beter op moeten letten en de verkoper had wat eerlijker mogen zijn.
wijze les voor een volgende keer.. rolmaat meenemen.. lol

hij zegt toch gewoon dat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je koopt en dat je in dat opzicht juridisch geen poot hebt om op te staan. gewoon zelf je kop gebruiken. Een verkoper kan zeggen wat hij wil of verzwijgen wat je wil.. zit je in de rechtszaal en je moet uitleggen wat het verschil is tussen 500 en 600 mm, vraagt de rechter je vast of je dat dan niet na had kunnen meten bij de koop. beroep jij je dan op het feit dat je niet zeker wist welke bladen erop horen kan hij vragen of het jouw hobby is? (retorisch ja) en je vervolgens erop wijzen dat je je wel enigszins moet verdiepen in de materie voor je iets gaat kopen wat zo specifiek is als een rc helikopter.. niet dat het een alledaags product is..

meer legde Bert niet uit.. of op meer wees hij je niet denk ik... duidelijk verhaal

Zo ongeveer, ja....

Groet, Bert

juridisch goed of niet ...

ik zou zeggen, als een serieuze verkoper iets verkoopt,
vertrouw ik op zijn woord en de deal is rond,
zelfs heb ik iemand ook al geld gestuurd voordat de ware binnen was
of de boel verstuurd voordat ik geld heb gekregen,

..het is allemaal goed gegaan,

Michel, voor jou is het zo o.k., voor mij ook,
en ik denk ook voor de verkoper,
en dat de verkoper ook weet, dat hij zo iets niet moet doen.

suc6 en plezier met de heli, Michel

Groet
Uwe

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties mannen waardeer het aan alle kanten de voor en de tegens.
maar begrijp me niet verkeerd alsjeblieft het is nooit mijn bedoeling geweest om de verkoper in een kwaad daglicht te zetten.
of om hem af te kraken..

groet
michel

Ik heb 425er bladen op mijn 500er,
uitzondering is de Gaui, die krijgt 460er bladen, nu nog 423er.

ik weet dat dat een grap was David :mrgreen:

Back