tailservo voor Trex250se

Mijn Align DS420 heckrotorservo is naar de vaantjes en ik ben op zoek naar een ander ter vervanging.......... Ik meen ergens gelezen te hebben dat de DS420 eigenlijk niet helemaal top is als heckrotorservo voor mijn kleine dinosaurier en wil dus een ander type/merk monteren, maar weet niet wat !!
Welke servo zouden jullie plaatsen ?
Ik hoor het graag,
Ronny

Ik heb effe zitten surfen en ben ook uitgekomen bij Savöx, met name de SH-262MG of de SH-264MG. Ik heb een grote Savöx op mijn Vario zitten en die doet tot op heden prima zijn werk :D.
Een Savöx zal 't dus worden.

Thx,
Ronny

Laatst bewerkt:
De 420 is op langere termijn niet afdoende voor een 450, maar van de 250 hoor je weinig klachten

maar de staart van een 250 is gevoelig voor allerlei invloeden, dus laat het weten als je iets hebt uitgeprobeert :-)

1 van de 2 onderstaande savox servos is gelijk aan de Ds420..

Heb er zelf nooit problemen mee gehad, totdat ik een piro tictoc probeerde, waarna de servo uitfikte... Denk dat die toch tegen de 100 vluchten heeft gehad(en das veel voor zoon kleine heli)
Maargoed, de 250 wordt misbruikt hier.. belt is ook half gestript(geen zin om te vervangen)

Ik heb de savöx SH-264MG geplaatst en zaterdag effe een testvluchtje ermee gedaan. Servo deed goed zijn best en had het heck goed onder controle. Servo is nog nieuw dus effe afwachten wat ie in de toekomst zal doen !!!

het beste van alle beste tail servo's is;
Futaba S9257 , ik gebruik hem voor mijn250en 450 FBL heli's align en je zou niet geloven wat je ziet en zelf doen ze hen plicht perfectly.

Ik heb de MKS DS95i op mijn trex 250. Zo strak als maar wezen kan! Heel belangrijk is dat alles zeer soepel loopt. De align 420 bleef bij mij maar zwaaien. Als je deze uber servo te duur vind is de JR DS290G ook een hele goede optie!

Back