tailunit belt cp v2

weet iemand welke andere tailunit op de belt cp v2 past?
past bv de tailunit van de trex450? of de HK450? of...? ik ben opzoek naar een goede upgrade..

En dat past dus net niet.. de vertanding van de ESKY belt is anders als de HK/copterx/align belt, dus je hebt 2 opties, of de originele tail shaft van esky gebruiken, die met de align/kloon tail tekort is, of het tandwieltje bij de auto gear ook vervangen naar align, en dan de align belt gebruiken, je kan eventeel ook nog de rear pulleys van de tail shaft overpersen, maar dan moet je wel alu exemplaren hebben, en het geheel vastzetten met groene locktite..

Dat zou dan een verschil moeten zijn tussen de Belt-CP en de Belt CP2.
De Belt van de V1 is 100% zeker gelijk vertand met de belt van align.
Voor de zekerheid heb ik even een esky belt en een align belt naast elkaar gehouden. Belt vertanding is gelijk, de allign belt is dikker en stugger.

Lang leven te grote voorraden spare parts;)

Groeten, Wilbert.

Helaas torque tube is volgens mij net te veel gevraagd.
Je moet wel een tail blijven gebruiken die met en belt aangedreven wordt.
Zoals deze Tailunit
F028U.jpg

Met blade houders
F030U.jpg

En slider.
F029.jpg

Ik verwacht niet dat je de slider of blade houders van de belt kunt gebuiken als je de tail wilt vervangen zal dat compleet moeten.
(De tail slider vond ik niet zo snel van metaal;))
Overigens vlieg ik zelf met de konststof variant en ben daar zeker tevreden over.

Groeten, Wilbert.

KDS heeft een metalen tailslider, met en upgrade waardoor die um van 2 kanten sleept over de tail shaft.. (hobbymaniac, zie bovenaan mbf..) kunststof variant krijg al snel speling in de kogel van de slider..

Alles van de torque tube gaat niet passen, is namelijk voor de Trex450PRO, en je kan sowieso geen as laten lopen vanaf de belt, omdat het frame dat niet toelaat.. dus gewoon een kloon/align staartje erop, en dan de tailshaft overzetten.

Hier bestel ik altijd mn onderdelen, snel, voor 4 uur besteld, vaak de volgende dag in huis,+ze hebben LIVE voorraad, anyhow, hier is de link naar het ding:
Tail pitch assembly metal [KDS-1135] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!

En hier de gehele alu staart:
Metal tail holder unit assembly [KDS-1110] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!

En als je goedkoop wil, MET speling:
Metal Tail Rotor Set V2 [Clone(HS1259-84)(CX450-02-00)] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!

Ik vind zelf dat de KDS(silver) beter is als dat blauw van de Copterx.. ik heb op mijn copterx iig aardig wat KDS spullen zitten..

Back