Take-Off CS-274GL

• Topicstarter Topicstarter MetalSpeedy
  • Startdatum Startdatum
M

MetalSpeedy

Guest
Rcshoproal verkoopt bandjes CS-27 voor 33€ voor de 4
zijn dit de goede bandjes of zit hier ook weer een productiefout ofzo in zoals de CTB take off's (bij pkracing .. ) ???

Heeft iemand deze al gekocht ? en wat vind je ervan ?

Top Bandjes, zijn gewoon de NK bandjes van vorig jaar. Niks over te klagen !! Natuurlijk kun je wel gaan discussieren of de velgen van take off niet zwakker zijn als die van JB foam e.d. maar dat is de vraag niet neem ik aan. Deze banden geven gewoon goed grip, en ik rijd er zelf ook voornamelijk op.

Groet Robo

Ik heb ze ook zitten alleen nog in het zakje. Nog 100% nieuw dus. Is een leuk setje banden+velgen+inserts voor een leuke prijs.

Roboscan zei:
Top Bandjes, zijn gewoon de NK bandjes van vorig jaar. Niks over te klagen !! Natuurlijk kun je wel gaan discussieren of de velgen van take off niet zwakker zijn als die van JB foam e.d. maar dat is de vraag niet neem ik aan. Deze banden geven gewoon goed grip, en ik rijd er zelf ook voornamelijk op.

Groet Robo

of de velgen nu zwakker zijn of niet maakt bij mij niet zo veel uit , ik rij 17 turn klasse , en zon extreme snelheden halen wij nu ook niet :lol:

het zijn dus de normale cs-27 waar niets aan is dus ... :)

thanx voor de info :P

erikderaaf zei:
de aanbieding van roal is geloof ik inclusief velgen en inserts.

yep :)

Take-off cs27 op take off velgen met CS-M insert
33€ voor een setje ( 4 banden )

dus.. aan iedereen dat nog goede banden wilt kopen .. => check RCSHOPROAL :D

volgens mij zeiden ze dat dat ook de prijs blijft voor alle banden dus altijd 33 euro maar dat weet ik dus niet voor 100% zeker dus ik kan er ook helemaal naast zitten

Jij komt daar nog weleens he?
Zou je dat even willen navragen? Dus of deze prijs altijd voor deze set gelijmd op velg blijft? Want dan kan ik ze kopen als mijn banden op zijn, en mischien zijn ze op de buers in duitsland nog wel goedkoper :)

ik zal het ze over een uur vragen bij de club. dus vanavond weten jullie het.

Ja, maar als je bij een club rijd die de regelmenten volgens de nomac lijnen hebben, dan zijn dit de verplichte clubbanden voor het clubkampioenschap.

Ik heb deze banden nu ook besteld? Ga ik veel verschil merken met mijn standaard radicals van tamiya?
En hoe zit het met de slijtage?

cooper zei:
Danielson zei:
Ik heb deze banden nu ook besteld? Ga ik veel verschil merken met mijn standaard radicals van tamiya?
En hoe zit het met de slijtage?

veel radicaler :lol: :lol:

Wheheheh :) Laten we het zo stellen, met de standaard bandjes van tamiya ;) ook de slicks die heb ik ook :P

jazeker, de tamiya radials hebben zowat geen grip vergeleken bij de cs27! MITS je op glad asfalt rijdt, dwz geen zand, dan scheelt het weinig.

je moet ze wel met insert hebben trouwens!

mission zei:
ik zal het ze over een uur vragen bij de club. dus vanavond weten jullie het.

Weet je al of de prijs zo zal blijven?

Aangezien ik ze nu nog niet zo hard nodig heb, maar over een paar maandjes misschien wel weer hard aan nieuwe toe ben :lol:

Groetjes,
Joffrey

oeps vergeten te vragen. als ik er weer kom laat ik het jullie weten als ik het niet weer vergeet haha.

Back