In Arnhem bleek dat ik niet de enige was die van menig is dat sommige mini taken misschien wel iets uitdagender gemaakt kunnen worden. Hierbij is natuurlijk voorzichtigheid geboden, want F3K Mini is en blijft een instapklasse. Met andere woorden: aanpassen van taak doelstellingen moet niet demotiverend gaan werken op "nieuwe" vliegers, die net de wereld van DLG betreden. Maar van de andere kant mag het ook weer niet te makkelijk zijn voor de geoefende mini vliegers om een 1000 score te halen.
Daarom start ik deze poll op. Iedereen kan hier aangeven of hij/zij vindt dat sommige taken wel of niet aangescherpt mogen worden.
De stelling is als volgt: "Een aantal mini taken moeten uitdagender worden gemaakt door de maximum te behalen score te verhogen."
Er zijn twee antwoorden mogelijk: 1. eens of 2. oneens
Verder kunnen we in dit draadje ook discussiëren over welke taken dan evt aangescherpt zouden kunnen worden en op welke manier.
Bij deze doe ik alvast een voorzetje:
Taak D: (met 15 sec oplopende vliegtijd)
Nu zijn er 5 target tijden (20, 35, 50, 65 en 80 sec.). Deze maximale score is theoretisch in 4min en 10sec te halen. De werktijd is 7 min.
Voorstel: 1 extra target tijd van 95 seconden.
Taak G: (vijf langste vluchten; 70 sec maximale tijd per vlucht)
5x70sec = 5 min en 50 sec.
Voorstel: 5x 80 seconden (= 6 min en 40 sec.)
Taak H: (een 30, 60, 90, en 120 seconden vlucht in willekeurige volgorde)
30+60+90+120 = 5 minuten.
Voorstel: 40, 70, 100 en 130 seconden (= 5 min en 40 seconden)
Let wel, dit zijn slechts voorstellen van mijn kant. Hiermee wil ik niet zeggen dat het zo moet worden. Ik wil slechts de discussie opstarten. Het kan ook zijn dat je zelf vindt dat de mini taken helemaal niet moeten veranderen. Dit horen we dan ook graag!
Mocht je zelf een voorstel hebben, dan zien we het hier ook graag terug.
Greetz,
Jurgen
Daarom start ik deze poll op. Iedereen kan hier aangeven of hij/zij vindt dat sommige taken wel of niet aangescherpt mogen worden.
De stelling is als volgt: "Een aantal mini taken moeten uitdagender worden gemaakt door de maximum te behalen score te verhogen."
Er zijn twee antwoorden mogelijk: 1. eens of 2. oneens
Verder kunnen we in dit draadje ook discussiëren over welke taken dan evt aangescherpt zouden kunnen worden en op welke manier.
Bij deze doe ik alvast een voorzetje:
Taak D: (met 15 sec oplopende vliegtijd)
Nu zijn er 5 target tijden (20, 35, 50, 65 en 80 sec.). Deze maximale score is theoretisch in 4min en 10sec te halen. De werktijd is 7 min.
Voorstel: 1 extra target tijd van 95 seconden.
Taak G: (vijf langste vluchten; 70 sec maximale tijd per vlucht)
5x70sec = 5 min en 50 sec.
Voorstel: 5x 80 seconden (= 6 min en 40 sec.)
Taak H: (een 30, 60, 90, en 120 seconden vlucht in willekeurige volgorde)
30+60+90+120 = 5 minuten.
Voorstel: 40, 70, 100 en 130 seconden (= 5 min en 40 seconden)
Let wel, dit zijn slechts voorstellen van mijn kant. Hiermee wil ik niet zeggen dat het zo moet worden. Ik wil slechts de discussie opstarten. Het kan ook zijn dat je zelf vindt dat de mini taken helemaal niet moeten veranderen. Dit horen we dan ook graag!
Mocht je zelf een voorstel hebben, dan zien we het hier ook graag terug.
Greetz,
Jurgen
Laatst bewerkt: