Tamiya 58182 Audi A4

Hey,
Een vriend van me heeft een tamiya audi a4 van iemand gekregen, deze was nog nooit gebruikt (aangezien het een kit is en nog niks van in elkaar steekt) , maar er zitten geen zender, ontvanger en accu bij, de accu moet een 7.2v Ni-Cd Racing Pack in, als zender heb ik hem de spectrum zender+ontvanger aangeraden, nu probeer ik op internet een 7.2 Ni-Cd racing pack te vinden maar ik kan ze nergens vinden. Waar kun je ze kopen ? Dank bij voorbaat RCstylzz

Welke regelaar zit er in de auto ?
Ju kunt waarschijnlijk ook gewoon met NiMH en Lipo's gaan rijden.
Bij Lipo's zul je dan als de regelaar dit niet heeft een lipo cut-off of buzzer moeten gebruiken.

Andre

van regelaars enzo heb ik geen verstand (ik zelf rij met een hpi baja 5b ss) hij gaat normaal vandaag zijn zender bestellen, gaat de spectrum dx3e ook op electro auto's ? zit alles erbij om de zender en de ontvanger te 'binden' ? Dank Bij Voorbaat RCstylzz

Standaard kun je een spectrum net als alle 2.4GHZ zender met elkaar binden als beide een stroom voorziening hebben.
De zender is prima voor een auto.
Zender is vaak persoonlijke voorkeur;)
De auto die jij opnoemt is een TA03 en een wat ouder model.
Leuk om mee te rijden maar voor competitie gebruik iets minder.
Zorg er voor dat als ze niet aanwezig zijn, je de auto uitrust met kogellagers.
Dit is het behoud van de auto en aandrijving.
Neem de beschrijving mee naar je hobbyshop en zij kunnen je dan de juiste lagers verkopen.
Regelaar is wat je er aan wil besteden en of je met een "oudere" borstel motor wil gaan rijden of met brushless motoren.
Ook hier kan je lokale hobbyshop je meer over vertellen.

mvg Roy

Back