tamiya avante

• Topicstarter Topicstarter keen hawk
  • Startdatum Startdatum
K

keen hawk

Guest
ik ben van plan een vrij complete originele avante te kopen voor her op te bouwen . ( zonder motor en koetswerk )

weet iemand waar ik betaalbare onderdelen en het originele montageboek kan vinden ?

passen er andere motoren in dan de originele ?

grtz

Betaalbare onderdelen wordt moeilijk. De Tamiya Avante is een van de meest gezochte klassiekers van Tamiya. Je zal dus goed eBay in de gaten moeten houden en hopen op een echt koopje.

De motor is gewoon 540-size, dus er passen ook andere motoren.

Hoi, Keen Hawk,

Ik heb nog een complete avante, ik gebruik hem niet meer, hij is origineel maar wel gebruikt. De ophanging linksvoor is afgebroken en de banden zijn door uitdroging kapot. Maar verder is de auto in technisch goede staat, tevens heb ik de montageboek ook nog.ook nog.

Ik zie dat de post al wat ouder is maar mocht je nog intrese hebben laat het me dan even weten.

Ik lees dat u een originele Tamiya Avante te koop heeft.
(bouwdoosnummer 58172- dit nummer staat ook op het bouwboekje die u er bij heeft)

Ik zou graag de auto van u willen overnemen, als uw prijs netjes is.

Graag reactie terug, en misschien kunt u me een foto mailen van de auto.

Met vriendelijke groet,

Bouwe

Sorry, ik heb een foutje gemaakt met het bouwdoosnummer van de Avante.

Het bouwdoosnummer moet zijn 58072 en niet zoals ik u mailde 58172.

Mvg, Bouwe

Ik lees dat u een originele Tamiya Avante te koop heeft.
(bouwdoosnummer 58172- dit nummer staat ook op het bouwboekje die u er bij heeft)

Ik zou graag de auto van u willen overnemen, als uw prijs netjes is.

Graag reactie terug, en misschien kunt u me een foto mailen van de auto.

Met vriendelijke groet,

Bouwe

Ligt er natuurlijk maar net aan wat jij netjes vind voor een van de meest gezochte Tamiya's...... Ik denk niet dat je er met een schijntje vanaf komt, maar wellicht heb je geluk!

stond vorige week nog 1 nieuw in doos op marktplaats..
vraagprijs duizend euro... (op ebay gaan ze voor veel meer btw)

Back