tamiya boomerang origineel

Hoi, ik heb een originele boomerang die nog niet heeft gereden. Ik twijfel nu erg of ik er mee zal rijden. Ik zie op internet dat ze aardig zeldzaam zijn maar om hem in een vitrine te zetten gaat me nou ook weer te ver. Wat is wijsheid?
Grt Mark

Hey Mark,

verzamel zelf ook vintage modellen van Tamiya (eerste 150). Maar ik rij nog met alle wagens nadat ik ze gerestaureerd heb. Blijft toch ook een zeer leuk deel van de hobby :D.

P.s. en de Boomerang vindt ik heerlijk om mee te rijden!

Hey Mark,

verzamel zelf ook vintage modellen van Tamiya (eerste 150). Maar ik rij nog met alle wagens nadat ik ze gerestaureerd heb. Blijft toch ook een zeer leuk deel van de hobby :D.

P.s. en de Boomerang vindt ik heerlijk om mee te rijden!

Hoi Bram, mee eens! Ze zijn gemaakt om te rijden..... Ik heb sindskort ook de hotshot re-release gekocht maar die moet ik nog bouwen. Heb je overigens de originele setups gebruikt of rijd je brushless en zo ja met welke setje?

grt
Mark

Hey Mark,

nee restaureer alle modellen naar orginele staat. Nou ja, als ik nog een getunede 540 heb liggen wil ik die ook nog wel eens inbouwen ;). Ben zelf ook weer aan enkele projectjes begonnen, 't wordt weer winter he...
Zomers besteed ik helemaal aan mijn nitro wagens, maar 's winters gaan we weer los in de hobbykamer.
Ben nu een Tamiya Landcruiser aan het bouwen en er ligt nog een orginele Thundershot op de planken voor restauratie, genoeg te doen nog dus.
Post binnenkort wel wat pics over de bouw en voortgang ervan denk ik.

Groeten, Bram

PS die hotshot is ook een fijne wagen, maar de rij kwaliteiten van de thundershot vindt ik beter. succes met de bouw.

Mark: De Boomerang is idd een mooie auto.

images

Misschien kun je deze vraag ook stellen op Tamiyagekken?

Tamiyagekken - Forumindex

Laatst bewerkt:
Back