Tamiya desert gator

Discussie in 'Electro offroad' gestart door martijn doornbusch, 5 apr 2006.

  1. Furiousnl

    Furiousnl

    Lid geworden:
    4 nov 2005
    Berichten:
    925
    Locatie:
    Capelle a/d ijssel
    hij ziet er goed uit en hij gaat ook lekker snel over die grond zeker een mooi model
     
  2. net nog ff snel wat foto's gemaakt
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ik heb nog veel meer filmpjes maar heb geen webspace meer om die te plaatsen(bij @home heb je maar 50mb :? ) dus als er iemand nog meer filmpjes wil zien moet die gene maar een pb'tje sturen


    martijn :wink:
     
  3. vandaag ff de kap afgemaakt hij is blauw (ps-30) en fluo orange(ps-24) geworden
    [​IMG]
    [​IMG]

    martijn :wink:
     
  4. goede beginnerauto met olievering, wel een nieuwe motor en speed controlles (standaard veel te traag) maar heeft ook olievering voor zijn prijs, ikzelf zou voor een 4wd gaan ik heb hem voor gekocht €109 in RC shop roal in nederland (roosendaal). maar ik heb na een maand de dark impact gekocht (4WD) die nog betere rijd, maar de desert dator is een goede auto. KOOP GEEN RTR VERSIE!! deze heet geen olievering en is dus "speelgoed". en als ik je raad kan geven over batterijen en zenders. koop een katterij van intellect (bv 3600mAh €34) en een zender van 40 Mhz en geen goedkope van 27 want daar zit alles van speelgoed RC op en geven direct storing.
     
  5. ik heb gisteren men nieuwe asjes opgehaald. de universal shaft (tam 53791) en ik moet zeggen het loopt veel soepeler als de standaart asjes. ook heb ik een koellichaam bestelt voor de motor (tam 53831) dit omdat er een 15T motor in komt 8) ik ben alleen nog maar opzoek naar 40mm en 45mm turnbuckles.

    martijn :bye:
     
  6. cooper

    cooper

    Lid geworden:
    17 okt 2003
    Berichten:
    4.177
    Locatie:
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    maak een 'n brug over die rotvijver, dan kan je rondjes rijden... want dit is echt saai man :lol:

    wie zet nu een vijver middenin de tuin :D
     
  7. Carpman

    Carpman Guest

    Of een schans over de vijver ? :p
     
  8. keb een schans en waarschijnlijk haal hij dat ook maar we zullen het maar niet wagen :lol:
    dat dit in men achtertuin was is dat ik de camera en men wagen niet naar bijv. het bos kan vervoeren en men vader heeft natuurlijk nooit tijd :evil: je kent dat vast wel :wink:
    ik heb 2 dingen bestelt voor de desert gator: een koellichaam voor de motor en een team orion method 15T motor. de CVD assen die ik er al op heb gedaan zorgen er voor dat alles veel soepeler draait :p hier door is de draaicirkel ook wat kliener geworden.
    maar nu gaan we weer verder met hobby'en :wink:

    martijn :bye:
     
  9. ik kon het niet laten om vandaag er nog een te maken. tis wel een lange geworden 6min :oops:
    klik hier!!!
    let vooral op mijn moeders commentaar als ik haar boom raak :lol:

    martijn :bye:
     
  10. vanneerven

    vanneerven

    Lid geworden:
    14 jan 2009
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Helenaveen
    ik weet dat het hier al een beetje is verouderd. Maar ik heb bijna een Tamiya Desert Gator gekocht 2hands voor 70 euro zonder accu en zender set, is dit te duur?? Maar ik weet niet waar ik voor de onderdelen en zo moet kijken ?? ik ben namelijk nieuw in de modelbouw auto sport.
     
  11. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Een oud topic zou niet uit moeten maken..Je hebt de moeite genomen het topic van je gading te vinden. En dat wordt hier gewaardeerd!

    De prijs vind ik aan de hoge kant. Ken de staat van de auto natuurlijk niet..Maar zonder zender etc...Tja ik zou wat van de prijs afbabbelen;-)

    Op ebay etc. zijn shops die onderdelen verkopen van wat oudere tot vintage Tamiya's. Google vindt niet echt veel. Zoeken op merk..naam...en onderdeel levert wel resultaat op
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  12. vanneerven

    vanneerven

    Lid geworden:
    14 jan 2009
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Helenaveen
    Ik moet ook nog een banden setje voor de achterkant hebben. weet iemand welke er op moeten?
     
  13. M Pinkster

    M Pinkster

    Lid geworden:
    19 jan 2005
    Berichten:
    762
    Locatie:
    assen
    de banden maat is t zelfde als team assosiated ,team C, en lossi buggys.
    dacht dat t maat 2.2 is
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2010
  14. vanneerven

    vanneerven

    Lid geworden:
    14 jan 2009
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Helenaveen
    Ik wacht wel ff tot dat ik hem heb. Maar kan nergens maat 2.2 vinden, kan iemand mij uitleggen hoe dat zit?
     
  15. vanneerven

    vanneerven

    Lid geworden:
    14 jan 2009
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Helenaveen
    Laatst bewerkt: 5 apr 2010
  16. ruudxd

    ruudxd Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 nov 2007
    Berichten:
    6.339
    Locatie:
    Zwolle
  17. vanneerven

    vanneerven

    Lid geworden:
    14 jan 2009
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Helenaveen
    Ja, nu zie ik het ook.
    bedankt
     
  18. vanneerven

    vanneerven

    Lid geworden:
    14 jan 2009
    Berichten:
    453
    Locatie:
    Helenaveen
    wat voor wt olie zit er Standaard in de desert gator?
     
  19. Carno

    Carno

    Lid geworden:
    10 aug 2009
    Berichten:
    492
    Dan moet je eigenlijk kijken naar welke kleur olie erin zit. Ik vermoed dat ze met Tamiya soft (400) komen wat ongeveer 32Wt is.
     

Deel Deze Pagina