Tamiya DF-02 (Brushless)

Ik heb een Tamiya DF-02 (Rising Storm). Inmiddels een paar alloy hop-ups. Ik lees veel over brushless. Ik heb begrepen dat ze daarmee aardig wat meer power hebben. Wat is er precies voor nodig om bv een DF-02 te voorzien van een brushless motor? regelaar aanpassen?

Just nice to know.

Een regelaar en een andere motor. Brushless wil trouwens ook niet altijd meer power zeggen, maar vooral dat je het veel onderhoudsvriendelijker is en dat het veel langer meegaat. Op ebay staan er leuke eZrun brushless setjes (motor + regelaar) voor nog geen 50€.
Verder hoef je ook niet voor elke vraag over je DF02 een nieuw topic te maken, je kan het beter in 1 topic vragen ;)

Ok Joris, bedankt voor je reactie. Ik ben wel veel aan het posten idd ;) Ik zal het proberen in 1 topic te houden. Bedankt voor de e-bay tip. Waar moet ik op letten en is het merk/type specifiek?

Alloy Front Shock Tower

Ik heb onlangs de alloy shock tower voor de DF-02 gemonteerd (Yeah Racing).

Ik twijfelde even over de montage. Er zaten 2 busjes bij, 2 stukjes draadeind en 2 boutjes. Ik moet deze monteren aan de voorste veerpoten. Ik heb de draadeindjes gebruikt om de busjes vast te maken. Draadeindjes steken beetje uit aan de achterzijde. De boutjes heb ik gebruikt om de veerpoten vast te maken en de shock tower. Klopt dit of mis ik iets? Sorry voor de onduidelijke foto (je kan het net zien)

http://g.imageshack.us/img685/mobilephoto16dec2009194.jpg/1/

Laatst bewerkt:
Back