Tamiya DF-03 beginner tips voor werking.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Ferdian Stieger, 13 okt 2020.

  1. Ferdian Stieger

    Ferdian Stieger

    Lid geworden:
    13 okt 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Tilburg
    Onlangs heb ik uit de familie een bouwdoos verkegen met een model wat nog niet is gebouwd

    Ik heb dit model in elkaar gezet. Ik ben echter een complete beginner. Er was ook een zender bij en een ontvanger. Deze heb ik als plaatje geupload. De zender heeft corresponderende kristallen heb ik begrepen.

    Het accupack is volledig opgeladen. De snelheidsregelaar is nieuw. Conrad. voltvraft.

    Mis ik hier iets want als ik de zender inschakel en de ontvanger gebeurr er niets. De snelheidregelaar geeft een groen signaal maar geen input.

    Bedankt voor jullie hulp.

    groetjes

    Ferdian
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Allereerst hoort de ESC op CH2 dus ik denk dat je de stekkertjes mopet wisselen.

    Als je stuurservo het wel doet heb je in ieder geval ontvangs, geen beweging op de stuurservo moet je het eerst in het zend/ontvangst gedeelte zoeken. Heb je wel beweging op de stuurservo zal je de calibratie van de ESC moeten doornemen. Let op, hier kan de TH REV schakelaar een rol in spelen.
     
  3. Ferdian Stieger

    Ferdian Stieger

    Lid geworden:
    13 okt 2020
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Tilburg
    Ow man Roelof je had gelijk de stekkers was de truc. Sorry voor deze noob vraag.
     
  4. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Maakt niet uit, een beetje onduidelijk maar het stond wel in de manual welk kanaal welke wa.

    Maar je zou dan op zijn minst op het gas de stuurservo moeten hebben zien bewegen
     
  5. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.350
    Locatie:
    Gavere/Belgiƫ
    Toffe auto. Ikheb voor deze toevallig uut een lot een heel aantal upgrade onderdelen uit alu. Vooral blauw. En wat reserve gears enz. Mocht je interesse hebben...
     

Deel Deze Pagina