Tamiya Highlift

Hallo allemaal,

Voor de wintersportvakantie had ik deze auto nog snel gekocht van iemand rtr , eenmaal in oostenrijk heb ik de assen gekogellagerd en wat andere dingen nagelopen. Het wordt geen show auto maar meer realistische runner.

Ik heb hier wat foto's van in oostenrijk , filmpjes komen er ook nog op.
DSCF5033.jpg

DSCF5024.jpg

DSCF5035.jpg

DSCF5053.jpg

Deze bullbar heb ik gister middag gemaakt ,
DSCF0095.jpg

Het sleepoog was meer een probeersel , maar ik kan de hele auto ermee dragen !
DSCF0098.jpg

DSCF0102.jpg

In komende update's ga ik verder met een rolkooi/bar - skiddplates - wielen - details - rit foto's

grt,
Levi

Laatst bewerkt:
Leuk! Ben benieuwd...Zeker omdat ik zelf ook met messing aan het experimenteren ben. Ben er niet zo handig in, dus vind de bulbar al mooi gemaakt. Al bedacht hoe je het spulletje gaat lakken/coaten?

In Oostenrijk trouwens wel toepasselijk. Side steps vermomt als skies;)

@ Ruudxd ; Klopt hier reed ik inderdaad zonder laadbak .
@ Marderoy ; Zeker weten , maar met deze wordt wel gereden in tegenstelling tot de race mini ( waar ik ook ooit nog eens verder mee ga )
@ RCW ; Als er genoeg interesse is wil ik wel een handleiding maken met foto's en uitleg hoe je dit het beste kunt maken , het heeft mij in elk geval 4 meter koper gekost voordat ik het doorhad...
DSCF1009.jpg

En zoals je ziet kun je hier eens flink mee over de kop gaan , kapot zal het niet gaan.. ;)
Vanmiddag verder gegaan met de rolkooi ( en ja zonder laadbak , ik ga zelf een laadbak maken tussen de rolkooi door ( er komt
nog wat meer koper aan als wat je hier kunt zien qua structuur ) . Laadbak steekt dan een stuk minder uit van achter wat bij crawlen echt belangrijk is.
DSCF1001.jpg

Groetjes,
Levi

Laatst bewerkt:
Back