nou mensen..ik ga weer even terug naar waar ik begonnen ben..!
met een 1/10 elecktro auto..en mijn keus gaat naar een kever.
de laatste dingen voor de hormann zijn besteld..die word afgemaakt en dan blijft die zo hoe die is..en ik koop deze kever erbij op wat mee te prutsen..ik heb een regelaar enz. wel liggen nog. ik heb ook nog een spectrum ontvanger liggen dus dat komt mooi uit..
maar ik wil graag achter dikkere banden dan voor..smal maar wel een hoge soepele band..?
is dat verkrijgbaar?
Hier wat foto's zijn niet al te beste kwaliteit maar ligt aan ook de Old school camera
Het gereedschap + de inhoud van de doos
Het begin van de bouw..ook gelijk maar kogellagers erin.
Wiellagers
achterwielophanning klaar, met nog de standaard motor erin.
Voorwielophanning inc. schokbrekers ook klaar.
stuurstangen precies op 180 zoals in het boekje omschreven staat
Hier het volledige chassis.
Hier is het chassis klaar en alles mooi ingebouwd, inc. spectrum ontvanger en alle kabels mooi weggewerkt..maar moet nog even wat verzinnen op de accu kabel die tegen de kap aankomt waardoor de kap naar buiten gedrukt word :???:
de bedoeling is om zoveel mogelijk details toe te gaan voegen op de kap..ik heb hem hier uitgeknipt maar hij moet nog afgewerkt worden
er komt verlichting in en nog veel meer
ook de wielophanning word aangepast ( voor versmald ) omdat hij anders niet laag genoeg kan \
/
Update's volgen
Greetz Rob
met een 1/10 elecktro auto..en mijn keus gaat naar een kever.
de laatste dingen voor de hormann zijn besteld..die word afgemaakt en dan blijft die zo hoe die is..en ik koop deze kever erbij op wat mee te prutsen..ik heb een regelaar enz. wel liggen nog. ik heb ook nog een spectrum ontvanger liggen dus dat komt mooi uit..
maar ik wil graag achter dikkere banden dan voor..smal maar wel een hoge soepele band..?
is dat verkrijgbaar?
Hier wat foto's zijn niet al te beste kwaliteit maar ligt aan ook de Old school camera

Het gereedschap + de inhoud van de doos

Het begin van de bouw..ook gelijk maar kogellagers erin.

Wiellagers

achterwielophanning klaar, met nog de standaard motor erin.

Voorwielophanning inc. schokbrekers ook klaar.

stuurstangen precies op 180 zoals in het boekje omschreven staat

Hier het volledige chassis.
Hier is het chassis klaar en alles mooi ingebouwd, inc. spectrum ontvanger en alle kabels mooi weggewerkt..maar moet nog even wat verzinnen op de accu kabel die tegen de kap aankomt waardoor de kap naar buiten gedrukt word :???:
de bedoeling is om zoveel mogelijk details toe te gaan voegen op de kap..ik heb hem hier uitgeknipt maar hij moet nog afgewerkt worden
er komt verlichting in en nog veel meer

Update's volgen

Greetz Rob