Tamiya Landcruiser(Tamiya Brat)

• Topicstarter Topicstarter Johny
  • Startdatum Startdatum
J

Johny

Guest
Hoi Ik ben hier al een tijdje dus post ik ook maar eens een projectje.
full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Aanhangwagen

Hoi. Allereerst bedankt voor de fijne reacties.
De aanhangwagen is heel simpel gemaakt.
Gewoon een bakje maken in Plastikplaat van 3 mm met houten bodem omlijst door L-profieltjes die je kan kopen in elke doe het zelf zaak
Daaronder twee u-profieltjes. Ophaning van een Tamiya King-Cab en Wieltjes van een TT01. De trekhaak is een bodypost van een Nico.
en dan maar bestickeren hé. binnenkort gaan ook de lampjes er in. Gemaakt op een uurtje of twee.
De aanhager is momenteel wel een beetje vuil. Heb er een demo mee gereden van de week
full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo
leuk gemaakt,maar die aanhangerkoppeling daar gebruik ik een
grote kogelkop van een ouwe fg auto stuurkogelkop van,
mvg markioo

Ziet er leuk uit hoor :D Ik vind eigenlijk wel dat de auto een mooiere voorbumper verdient, met een lier ? De kap is erg leuk oud gemaakt, top ! Heb je het linker voorspatboord vervormd met warmte ? Misschien de draagarmen en de zichtbare grijze chassisdelen ook nog weatheren, die zien er nog wel erg glimmend uit ;)

Tamiya Landcruiser

Hoi.

Ja dat is wel een goeie tip. Ik ga er van de week eens werk van maken om het chassis te weatheren.
Een lier denk ik er mischien ook nog op te zetten met een andere bumper.
Als het klaar is post ik de foto's wel..
Mischien ook de trekhaak ook vervangen door een Fg Kogelkop zoals Markioo komt te schrijven.
Deze op de foto is al een paar keer afgebroken:(.

Alvast bedankt voor de tips.:D

OK thanks, heb er ook weleens aangedacht zoiets te doen, maar eigenlijk nog niet aangedurft :D. Toch maar eens een keer proberen, maar moet ik wel een kap hebben die uitstekende delen hebben die werkelijk aan gort gereden kunnen worden. Eerst maar eens proberen op een stukje rest lexaan.

hallo
even een aansteker er bij houden,moet je zien hoe mooi dat het werkt,
je hebt net zo snel als in het echt een schade spatbord gemaakt:D:D:D:D
mvg markioo

Landcruiser body

Hey Johny,

Heb jij die landcruiser body ergens apart kunnen bestellen ?

Grts Nico

Back