Tamiya Leopard 1/16 Tank

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door Liger Zero, 4 apr 2004.

  1. truckaart

    truckaart Guest

    Het is zover ik kan aan de slag want vanochtend ben ik de leo in het zuiden des lands op wezen halen. wat op viel was dat er apart een bovendeel van de "kuip" bij zit. :?
    volgens tamiya omdat er bij de eerste serie wellicht in de bouwdoos een bovendeel zit wat niet helemaal goed uit de spuitgietmal gekomen is.
    Misschien verstandig om bij aanschaf van dit toch prijzige model ( 929 euro ) :cry: na te vragen of het bovendeel in orde is of dat je een model uit de tweede serie hebt.
    Verder ziet alles er keurig uit en gaan we beginnen. :wink: :wink: :wink:
     
  2. Hoi Truckaart,

    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst [​IMG][​IMG]
    Maar kan je misschien af en toe een foto plaatsen en vertellen hoe 't staat met de bouw :teacher: van jou nieuwe machine

    Weet jij waar dat hv module voor dient :?:
     
  3. truckaart

    truckaart Guest

    Vertellen hoe het er mee staat gaat wel alleen de foto's is nog even een probleem om uit gezocht te krijgen hoe dat in zijn werk gaat.
    De HV Module of te wel High Voltage module zorgt voor de flits die te zien is wanneer je schiet.
    Deze module laadt zich op en het is sterk af te raden om de draden die in het uiteinde van de loop zitten aan te raken op het moment dat je vuurt.
    Ik heb het aan de lijve ondervonden :cry: bij mijn Tiger 1 en dit doet serieus pijn, ook al duurt de flits maar even.
    Op dit moment is de vertraging met rij en stuurmoter gemonteerd en ga ik zodra de nieuwe originele kleuren spuitverf binnen is de kuip en de loopwielen spuiten.
    ach ja wel een tank maar geen verf. En dat in 2004 :( :( :(
     
  4. De mijne was gisterenmiddag (Donderdag 8-7) binnen uit Hong Kong......en geen extra centjes om in te klaren hoor :D
     
  5. Ton Duits

    Ton Duits Guest

    Hallo allemaal,

    Ik heb een goedkope site in Duitsland. http://www.morris-modellshop.de/
    Hier kun je Tank's en allerhande RC spul kopen tegen een goeie prijs.
    Je moet wel vooruit betalen maar het komt wel netjes thuis gestuurd.
    DE LEOPARD2A6 KOST DAAR 779,00 EURO PLUS DE VERZENDKOSTEN.

    Ton.
     
  6. Was al een beetje een oud topic Ton.....ondertussen verkoop ik zelf tanks en toebehoren ;-)

    Groeten,
    Hugo
     

Deel Deze Pagina