Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op klinker moet je gewoon niet rijden met een onroad ?
Welke BL set is dat ? Hoeveel T ?
een 13.5 motor zou al prima zijn. Ik heb van de week met een 13.5 en een Tekin gereden en dat ging perfect. Regelaar stond volgens mij op 0 graden maar dat zou Erik Mulder even moeten bevestigen......Een 8.5T is naar mijn denken wat zwaar voor een FF03. Tandwielen zullen vrij snel slijten. Ik heb al horen zeggen dat met een te zware set de tandwielen na een ritje gestript zijn.
een 13.5 motor zou al prima zijn. Ik heb van de week met een 13.5 en een Tekin gereden en dat ging perfect. Regelaar stond volgens mij op 0 graden maar dat zou Erik Mulder even moeten bevestigen......
voor straatgebruik zou je ook nog kunnen kijken naar een DF-03RA
rallymodel gebaseerd op buggy, net wat hoger dan een toerwagen
zeker als je straat uit klinkers bestaat...
Voor circuit gebruik, deze is ook lager af te stellen zodat hij wat meer voor het circuit is, maar een echte circuitauto zal het nooit worden.
Net zoals een echte circuitauto nooit echte een goede straatauto is imo.
Ruil zelf mijn TT-01 in voor een DF-03ra zodat ik net wat meer bodemspeling heb en vrijer kan rijden op de klinkers bij mij in de straat, de TT-01 had hier toch soms nog wat moeite mee
en voorzover ik zie kunnen deze ook aardig overweg met een brushless setje
een 13.5 motor zou al prima zijn. Ik heb van de week met een 13.5 en een Tekin gereden en dat ging perfect. Regelaar stond volgens mij op 0 graden maar dat zou Erik Mulder even moeten bevestigen......
Het was een Tekin 13.5 (met 8 graden motor-timing) en een EZrun 35A sensorloos regelaar. Snelheid is super, zou er maximaal een 10.5T-motor met een 0 graden-regelaar instoppen; zie het maar de bocht uit te krijgen....
groet,
Eric