regardz 3 mei 2012 #1 Ik heb onlangse de m05 pro kit gekocht. Deze kun in S, M of L lengte bouwen. Nu heb ik een tamiya mini cooper s 2006 body gekocht (#51335). Vragen; 1. Past deze body op de m05? 2. Zo ja, op welke maat moet ik de kit dan bouwen (S, M of L)? Regardz
Ik heb onlangse de m05 pro kit gekocht. Deze kun in S, M of L lengte bouwen. Nu heb ik een tamiya mini cooper s 2006 body gekocht (#51335). Vragen; 1. Past deze body op de m05? 2. Zo ja, op welke maat moet ik de kit dan bouwen (S, M of L)? Regardz
regardz 3 mei 2012 #3 bricks zei: Ik heb die body op mijn M03, en dan is ie LANG. (239 mm uit mijn hoofd) Klik om te vergroten... Dank Bricks voor je snelle reactie. Maar past hij ook op de M05? (eenmaal geopende verpakking kan ik niet meer ruilen)........
bricks zei: Ik heb die body op mijn M03, en dan is ie LANG. (239 mm uit mijn hoofd) Klik om te vergroten... Dank Bricks voor je snelle reactie. Maar past hij ook op de M05? (eenmaal geopende verpakking kan ik niet meer ruilen)........
DTL 3 mei 2012 #4 Ja, die body past op een M05 en inderdaad als L uitvoering bouwen. Ik heb zelf met die body en m05 gereden 2 seizoenen geleden.
Ja, die body past op een M05 en inderdaad als L uitvoering bouwen. Ik heb zelf met die body en m05 gereden 2 seizoenen geleden.
Y Yos 4 mei 2012 #5 Kijk hier eens een mooie collectie van body's die op de verschillende M-chassis passen.
Slashmaster 22 mei 2012 #6 Wow, die VW Golf GTI is een gave kap voor mijn M05, jammer dat hij uit Australië moet komen... of zou ik hem ook ergens anders kunnen krijgen?
Wow, die VW Golf GTI is een gave kap voor mijn M05, jammer dat hij uit Australië moet komen... of zou ik hem ook ergens anders kunnen krijgen?
swingkid 26 mei 2012 #7 ongeveer 30 euro incl. verzendkosten TBG VW V W GOLF RABBIT BODY fits m03 M 03 m05 m 05 | eBay en waarschijnlijk nog wel meer op internet te vinden ik kan verder idd zo geen andere vinden.........
ongeveer 30 euro incl. verzendkosten TBG VW V W GOLF RABBIT BODY fits m03 M 03 m05 m 05 | eBay en waarschijnlijk nog wel meer op internet te vinden ik kan verder idd zo geen andere vinden.........
Novarobbi 28 nov 2012 #10 Kijk hier eens voor een M05 bouwverslag: Team Jaro Racing - (www.jaro-racing.nl) En hier voor M05 tuning: Team Jaro Racing - (www.jaro-racing.nl) Wij gebruiken ook de lange mini en die doet het perfect op indoor en outdoor banen. Succes!
Kijk hier eens voor een M05 bouwverslag: Team Jaro Racing - (www.jaro-racing.nl) En hier voor M05 tuning: Team Jaro Racing - (www.jaro-racing.nl) Wij gebruiken ook de lange mini en die doet het perfect op indoor en outdoor banen. Succes!