Tamiya Nitro Thunder wilt graag gerepareerd worden

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door ryan broodkoorn, 15 mei 2022.

  1. ryan broodkoorn

    ryan broodkoorn

    Lid geworden:
    15 mei 2022
    Berichten:
    3
    Locatie:
    Amersfoort
    7AD5031B-9EE0-40C7-AC7D-683ACFED5479.jpeg Hallo, ik heb een Tamiya Nitro Thunder die al wat jaartjes in de schuur ligt. Omdat die toen kapot was gedaan heb ik niet meer gebruikt. Nu lijkt het mij leuk om dat weer aan de praat te krijgen. Weet iemand een winkel of is hier iemand die hem zou kunnen repareren. Bedankt alvast
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.463
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik zou in die hoek het niet zo snel weten waar je terecht kunt. Met De Telefoongids | Telefoonnummers zoeken in het online telefoonboek kan je ook bedrijven in de buurt zoeken, dus even zoeken op RC winkel of modelbouw.

    Maar dit is normaal een self supporting hobby.
    Even uitzoeken wat er kapot is, met de manual de onderdeelnummers opzoeken en online bestellen. Probleem is namelijk dat het vandaag de dag geen gangbare auto is en onderdelen moeilijk kan worden.

    Als die al wat jaren stil heeft gestaan zou ik eerst de motor open maken en intern de lagers en krukas controleren op roest. Dat gebeurt best veel als zoiets een tijd stil staat, zeker in een vochtig schuurtje. Als de motor verroest is, en je hebt ook nog de nodige kosten aan onderdelen, uiteraard nieuwe batterijen/accu's en sluit eventueel een vers blik brandstof ook niet uit dan moet je denk ik de kosten en baten op een rij gaan zetten.
     

Deel Deze Pagina