Beste dames en heren,
Na 15 jaar geen rc auto nu weer een tamiya racing fighter aangeschaft, kwam tot deze aankoop na het zien van tamiya fighter cup filmpje op youtube.
Een paar maanden geleden heb ik de rc speedboat proboat recoil (17 inch) gekocht, deze heeft een prima zender ontvanger.
De ontvanger zit met een klittebandje vast in de romp van de Proboat recoil (17 inch).
Kan ik deze ontvanger en zender ook gebruiken voor mijn tamiya racing fighter?
Of moet ik hiervoor een aparte zender + ontvanger aanschaffen?
Indien nieuwe zender ontvanger set nodig is, welke zender ontvanger set adviseren jullie mij?
Prijs kwaliteit goed.
Tot dusver aangeschaft: auto + accu + ESC + brushless 3000 kv motor
-Tamiya racing fighter kit
-2s lipo gens Ace 3300 mah gens ace
-leopard toro 1/10 sky rc car truck buggy brushless motor combo + 60a v2 ESC
Verder heb ik de volgende accessoires aangeschaft
16 x kogellagers
Welke accessoires zijn nog nuttig? Ik wil er beetje mee gaan racen op een ovale racebaan op zand. (20 meter lang, 5 meter breed)
Na 15 jaar geen rc auto nu weer een tamiya racing fighter aangeschaft, kwam tot deze aankoop na het zien van tamiya fighter cup filmpje op youtube.
Een paar maanden geleden heb ik de rc speedboat proboat recoil (17 inch) gekocht, deze heeft een prima zender ontvanger.
De ontvanger zit met een klittebandje vast in de romp van de Proboat recoil (17 inch).
Kan ik deze ontvanger en zender ook gebruiken voor mijn tamiya racing fighter?
Of moet ik hiervoor een aparte zender + ontvanger aanschaffen?
Indien nieuwe zender ontvanger set nodig is, welke zender ontvanger set adviseren jullie mij?
Prijs kwaliteit goed.
Tot dusver aangeschaft: auto + accu + ESC + brushless 3000 kv motor
-Tamiya racing fighter kit
-2s lipo gens Ace 3300 mah gens ace
-leopard toro 1/10 sky rc car truck buggy brushless motor combo + 60a v2 ESC
Verder heb ik de volgende accessoires aangeschaft
16 x kogellagers
Welke accessoires zijn nog nuttig? Ik wil er beetje mee gaan racen op een ovale racebaan op zand. (20 meter lang, 5 meter breed)