Hallo,
Ik zou graag mijn eerste serieuze electro RC wagen willen kopen.
Ik denk aan een Tamiya sand scorcher.
Buiten de kit heb ik dus nog een zender, accupack en een lader nodig.
Op een Britse site zag ik deze combo pack:
Tamiya Sand Scorcher 2010 58452
Wat denken jullie daarvan?
Ik zou wel de standaard motor gebruiken daar mijn kinderen er ook mee zouden rijden, dus dat moet niet 40km/h of sneller gaan.
Hoe lang kan je met zo'n 2700mAh pack rijden en hoe snel laadt dat op?
Ik zou ook liever niet van een buitenlandse webshop kopen maar in een winkel waar je garantie hebt en uitleg kan vragen.
Ik woon in de buurt van Antwerpen, ik heb gezien dat Baliën hem heeft maar wel voor 370€. Ik ken ook Daliën Rc niet maar ik ben een paar keer bij zijn broer geweest voor statische modelbouw en modeltreinen maar klantvriendelijkheid is daar nagenoeg onbestaande.
Weet iemand een goede winkel in de buurt?
Alvast bedankt.
Ik zou graag mijn eerste serieuze electro RC wagen willen kopen.
Ik denk aan een Tamiya sand scorcher.
Buiten de kit heb ik dus nog een zender, accupack en een lader nodig.
Op een Britse site zag ik deze combo pack:
Tamiya Sand Scorcher 2010 58452
Wat denken jullie daarvan?
Ik zou wel de standaard motor gebruiken daar mijn kinderen er ook mee zouden rijden, dus dat moet niet 40km/h of sneller gaan.
Hoe lang kan je met zo'n 2700mAh pack rijden en hoe snel laadt dat op?
Ik zou ook liever niet van een buitenlandse webshop kopen maar in een winkel waar je garantie hebt en uitleg kan vragen.
Ik woon in de buurt van Antwerpen, ik heb gezien dat Baliën hem heeft maar wel voor 370€. Ik ken ook Daliën Rc niet maar ik ben een paar keer bij zijn broer geweest voor statische modelbouw en modeltreinen maar klantvriendelijkheid is daar nagenoeg onbestaande.
Weet iemand een goede winkel in de buurt?
Alvast bedankt.