Tamiya scania net besteld

Hallo,

Ik heb net de scania met mfu, kogellagers en antenne besteld. nou maar hopen dat ie er een beetje snel is. tegen die tijd start ik wel een nieuw topic over het bouwverslag.
P.S. weet iemand hoe track and trace werkt??

M.v.g.
Niels

hallo nielso.

waar heb je de scania besteld?

wanneer dat bij stella is weet ik wel hoe het werkt.
in je "my account" pagina op de stella site kijk je bij je "order history".
daar klik je op "view order".
onderin bij "comment" staat een nummer.
dat nummer selecteer je en knipt deze code. of je schrijft hem over
dan ga je naar de volgende site: Hongkong Post - Mail Tracking

in het bovenste vakje plak je de code. of je vult hem in en klik op enter. hier kan je je order volgen.

let er even op wanneer je je code plakt dat je de spaties er tussen uit haalt en kijkt of de code volledig is ingevuld!

succes!

wanneer je niet bj stella hebt besteld......ook succes:D

Met paypal ''vandaag'' besteld is de 10e dag in huis.
Wanneer het langer duurt dan ben je de l*l , dan ligt ie op het bureau van de douane.
Kan een paar extra dagen kosten en gaat je ongeveer tussen de 20 / 30 euro kosten.

En het lijkt wel een aanval want je hoort het steeds vaker dat ze bij de douane liggen.
Dus ik hoop voor je dat alles goed loopt.

Alvast succes.

Ja het is zekers een aanval
toch in belgie hier,
er zijn een paar winkels klacht gaan indiene bij tamiya europa (frankrijk ) omdat
ze niet meer hun spullen kwijt kunnen en alles via internet verhandeld wordt.
Het moest ereens vankomen, heb ook al van de problemen gehoord op de club
van modellen die achter blijven bij de douane en die ze dan heeeeelll moeilijk terug krijgen
Toch jammer van de eurootjes zou ik zeggen, het is en blijft altijd GEVAARLIJK je spullen te verliezen.
En hoemeer we kopen bij de zelfde handelaars hoemeer controle er zal zijn op de goederen,
ja das toch normaal als er zoveel bestellingen uit hong kong komen en allemaal het zelfde pakje vermelden.
Zekers als ze met het vliegtuig verstuurd worden, dus neem ik meestal ( indien mogelijk ) de boot om mijn verzending telaten leveren , met nadeel dat het wat langer duurt maar minder problemen.

van modellen die achter blijven bij de douane en die ze dan heeeeelll moeilijk terug krijgen
Toch jammer van de eurootjes zou ik zeggen, het is en blijft altijd GEVAARLIJK je spullen te verliezen.

Jullie maken me nu wel heel erg bang hoor,
Nou ik ga maar niet uit van het bovengenoemde.

groet niels

Jullie maken me nu wel heel erg bang hoor,
Nou ik ga maar niet uit van het bovengenoemde.

groet niels

Je spullen krijg je altijd binnen. Kan alleen af en toe wat langer duren.
Ik doe al jaren zowel prive als zakenlijk inkopen over de hele wereld en heb nog nooit gezien dat ik een pakketje niet kregen van de douane. Wel vaker een leuke rekeningen er bij gekregen. Maar goed dat is het altijd nog goedkoper als in NL of BE kopen.

Oke bedankt voor je reactie. dit stelt me wel weer gerust.
Ik was al bang dat ik het mischien wel helemaal niet zou krijgen.

Maar hoe zit dat dan met de klacht van tamiya, kan de douane over een poosje bijv.verbieden om pakketten uit hong kong te weigeren.

je moet niet gelijk alles geloven wat je leest , meer dan klagen kunne ze niet
als je met speedpost bij stella of dergelijke besteld , is het voor belgie dan meestal rond de vijf werkdagen voor je deur soms meer soms minder , op die dingen heb je nu eenmaal geen invloed . maar pakjes weigeren kunne ze niet , je bent nog altijd vrij waar je je spulle koopt.
alvast veel succes met de scania ( stiekem ga ik die ooit nog wel ens bestellen :p )

Hij bedoelt het klagen bij Tamiya .... ;) Meer dan dat kunnen ze niet doen , een verbod op prive invoer vanuit Hong Kong zullen ze nooit voor elkaar krijgen.

Back