Tamiya sprays

• Topicstarter Topicstarter -=eclipse=-
  • Startdatum Startdatum
E

-=eclipse=-

Guest
Ik ben op zoek naar een site waar ze va deze tamyia sprays verkopen:

paintspraycan8dx.jpg

alvast bedankt

greets -=eclipse=- :wink:

Ik denk dat elke standaard modelbouwzaak die Tamiya levert ze zo ie zo wel kan krijgen (misschien niet direct op voorraad)..

Verder kan je AR Modelbouw en Plastic Modelbouw eens proberen :)

Jurrie

Waarom zou je op zoek gaan naar een webwinkel voor iets wat in vrijwel elke winkel waar plastic kits verkocht worden in voorraad is?
Voor een evt lagere prijs hoef je het niet te doen aangezien deze door de bijkomende verzendkosten weer teniet word gedaan. Voorop gesteld dat men al spuitbussen verstuurd, bij de post zijn ze zo wie zo al niet gecharmeerd van spuitbussen in de pakjes.

:agrue:

Groeten,

Marcel.

M-thing zei:
Waarom zou je op zoek gaan naar een webwinkel voor iets wat in vrijwel elke winkel waar plastic kits verkocht worden in voorraad is?
Voor een evt lagere prijs hoef je het niet te doen aangezien deze door de bijkomende verzendkosten weer teniet word gedaan. Voorop gesteld dat men al spuitbussen verstuurd, bij de post zijn ze zo wie zo al niet gecharmeerd van spuitbussen in de pakjes.

:agrue:

Groeten,

Marcel.

Heb je gelijk in, echter als je er meer besteld dan heffen de verzendkosten zich op tegen de goedkopere prijs....Dus ik weet niet hoeveel eclipse er nodig heeft ;)

@eclips,

Tevens heeft AR Modelbouw ook een magazijn dat je gewoon kan bezoeken, zie voor de openingstijden hun site ;)

Greetz :)

Jurrie

voor tamiya verf moet je naar echte modelbouwzaken en niet naar plastic of ar modelbouw.........
volgens mij hebben die ook maar de helft van de collectie...tenminste...wat ik de laatste keer heb gezien

de(betere) lokale modelbouwzaak heeft het vaak wel...je hebt het direkt en volgens mij scheelt het allemaal maar niks met die prijzen
volgens mij mag zoiets ook niet verstuurd worden...

ik zou gewoon naar krikke gaan....die heeft het wel.....

Back