Tamiya stekker maken/kopen?

Hallo, ik heb van aan m'n regelaar twee draadjes naar de batterij : rood en zwart dus : + en -

Ik wil daar dus zo'n tamiya stekker aanzetten om ze aan m'n batterijen te hangen. Hoe doe ik dat? Kun je die witte aansluitstukjes kopen? en hoe maak je die vast aan die draadjes???
Domme vraag, i know, maar ik vind op t forum niets hierover...
thanx op forhand
wim

Antwoord binnen 't kwartier:
223979_BB_00_FB.EPS.jpg

Deze bedoel je, schat ik zo?
Staan op de volgende bladzijde van de digitale Conrad catalogus:
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/...de=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=10

Zo, da's een beste link trouwens... Bladzijde 2 van de link.
Prijs bij Conrad: 1,50 Euri.

Je kan ook de plaatselijke modelbouwzaak binnenlopen en vragen naar 'Tamiya-stekkers'.
(Kijk even of je 'mannetjes' of 'vrouwtjes' moet hebben...)
Succes!

nice, prachtig, dat zocht ik!
ps : ivm die goudstekkers heb ik wel al wat gevonden.
alleen : kun je die overal kopen en wat kosten ze zoal?
thanx
wim

goudstekkers hebben nagenoeg alle modelbouwzaken,, prijs verschillend van 1 euro tot paar euro afhankelijk van de maat,,

2mm kost mij 1 euro,, stekker + bus deze knip je dan doormidden waardoor je der 2 hebt

Roel,

Het heeft geen zin om linkjes naar de Conrad site hier op het forum op te geven. Men heeft het namelijk onmogelijk gemaakt om via links van andere sites op hun site binnen te komen. Je kan beter aangeven waarop je op de Conrad site moet klikken om op de juiste pagina te komen. Bijvoorbeeld: Home, aan de linkerkant onder het hoofdstuk modelbouw klikken op connectrors, enz. enz.
Het is een beetje lastig maar het is niet anders. "Leuker kan ik het ook niet maken", om die spreuk maar eens te gebruiken.

Back