tamiya super levant is dit wat???

Op die vraag kan je zelf antwoord geven. Gewoon even naar de Specs kijken.

Dan had je al gezien dat het niet aan te raden is.

Kan je lezen en schrijven ?? Schrijven niet echt precies want u bent
'Dyslexy slaCHtoffer' Maar als je nu eens de moeite deed om te lezen dan kun je zien dat er onderaan staat "input 6.6V of 7.2V"

Dus neen 8.4V gaat niet:sleepy:

En waarom deze regelaar ? ze zijn veel te duur je kan mss ipv zo eentje wrs 3 ezruns kopen ofzo..

ik weet ik maar dit setje zit standaart op de levant maar wat zou er geburen
op een 7 cell rijdt ie gewoon verder zonder dat er iets aan de hand is of gewoon een hoop vuurwerk en een een nieuwe regelaar kopen

[mod]pffffff, heren(?),

Valt het jullie op dat er alleen maar jongeren lopen te klagen hier? Respect voor elkaar. Als je iets niet zint dan reageer je niet. Elkaar uitmaken voor rotte vis heeft nog nooit gezellige discussies opgeleverd.

Heeft dit te maken met een links forum (mark), ik denk dat je geen idee hebt waar over je spreekt. Op dit forum proberen we ook respect voor elkaar te hebben, dat is wat ik in deze discussie mis!!

Dus allemaal even adem halen en tot 10 tellen..........

De niet relevante zaken veeg ik weg, kunnen jullie opnieuw beginnen en probeer het nu goed te doen.

Als je trouwens suggereert dat de meeste mods geen gezond verstand hebben dan kan ik je gerust stellen, van alle mods heb ik er daar maar een van kunnen ontdekken ;)

Martin[/mod]

Laatst bewerkt:
[mod]
Heren,
Het gaat hier naar mijn mening om twee dingen;

1. Melvin schrijft niet geheel begrijpende posts
2. De reacties hierop zijn wat mij betreft ook veel te hard.

Lees allemaal dit draadje (in zijn geheel) een door dan begrijpen jullie allemaal eens hoe er tegen aan gekeken wordt. Niet alleen Melvin maar ook degene die er zonodig keihard in moeten gaan. Een mooie kans om je sociale vaardigheden wat op te krikken met veel gratis tips ;)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/het-modelbouwcaf%E9/104607-sociale-verbeterpunten-forum.html

Martin[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
@Melvin f1; Welke is het geworden??

Ben benieuwd.....

Groeten, Jean-Baptist.

okej als jullie zo benieuwd zijn het word de

super levant met een 8 turns brushless
want de ze heeft een slip koppeling en een sterkere motor, maar de kap is minder dus ik koop een andere kap erbij en mischien spelen
met de vartanding

i love power:cool::cool::cool:

Laatst bewerkt:
POWER RULES!!

Ok man, ik hoop dat je er veel power-fun mee krijgt!

Groeten, Jean-Baptist.

Bedankt voor de opruiming....

Leest een stuk prettiger.

groeten, Jean-Baptist.

Een uitdaging..... dat moet wel een keertje lukken......

Je hebt een privébericht..... (topic enzo)

Groeten, Jean-Baptist.

Mooi man:):)
Veel race plesier met je nieuwe wagen!!
En wel foto's plaatsen hé!!!
Waar ga je hem kopen dan??

greetzz,

Ruud

Elke ESC kan in principe lipo's aan hoor... Zolang ze hetzelfde (ongeveer) voltage hebben, is er geen reden waarom het niet zou werken.

Back