Hallo. Ik ben Floris en ik heb een vraag. Ik heb een TT 01 met een standaard regelaar. past daar een Tamiya Super stock motor RZ 53697 in?
Hier een plaatje
Groetjes Floris
Hier een plaatje
Groetjes Floris

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou gewoon gaan voor de superstock...
Beste motor die je kan krijgen met lekkere snelheid op de standaard regelaar.
Dat van dat koolborstels vreten e.d. is een beetje overdreven.
Heb zelf heel lang met 1 setje koolborstels gereden zonder enig probleem.
Gewoon kopenIn NL kosten ze 35,00 pstk en in het buitenland (ebay) 18,00.
Zeker een aanrader voor een tt01
Groet, Christian
die tamiya RZis voor een 23t motor zeer snel. Op de hfcc ging die nagenoeg net zo snel als een 19t. Staat niet voor niets super stock. Hij slijt waarschijnlijk wel harder maar ja je gaat ook sneller dan andere 23turns
Is geen vergelijking maar een constatering wat ie neer zet.
Plus dat een 23t en een 19t nu ook weer niet een heel groot gat is. De 23t ging nagenoeg zo snel als een 19t dat is dus dat ie niet zo snel was als een 19t net wat langzamer. Klopt ook wel is een aantal wikkelingen minder.
deze vergelijking trekt eerlijk gezegd op weinig, totaal geen onderbouw...
in welke staat was die 19T ? welk merk ? ingedraaid ? zoja, hoe was die motor ingedraait ? welke regelaar hing eraan ? op welke auto zat deze tov de auto met de TZ ? welke accu werd er gebruikt ? enz enz...
De Tamiya SuperStock RZ zal zeker snel genoeg zijn voor in je TT-01.. je standaard regelaar zal wel warm worden maar heeft normaal een temperatuurbeveiliging (valt uit als hij te warm wordt).
Kwa snelheid zal hij nie veel moeten onderdoen voor een 19T element.
Wij rijden in de Belgische TamiyaCup in de GT2 klasse (TA-05 & TRF) met de TZ en RZ motoren en op de indoorcircuits moet dit zeker niet sneller!
Je kan je tt-01 ook sneller laten rijden door andere spurs te steken, 58t of 55t!
grtz
..Bart..